تبیان، دستیار زندگی
ما باید بدانیم که سلاح هسته ای در دست چنین کشوری ( ایران ) تنها مشکل اسراییل یا آمریکا نیست ، بلکه مشکلی جهانی است . این مساله ممکن است به یک آرماگدون ( نبرد آخرالزمان ) بینجامد . این مساله ممکن است به جنگ جهانی سوم ختم شود که بخش های بزرگی از کره زمین ر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سلاح هسته ای ایران،مقدمه نبردآخرالزمان

بخش سیاسی- سارا پیلن فرماندار سابق ایالت آلاسکا و نامزد معاونت جان مک کین رقیب انتخاباتی جمهوریخواه باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا مدعی شد که دست یابی ایران به سلاح هسته ای منجر به جنگ جهانی سوم  و کشتار بخش قابل توجهی  از جمعیت جهان می شود!

سارا پیلن

این چهره محافظه کار آمریکا در مصاحبه با وب سایت آمریکایی " نیوز مکس " با اشاره به اینکه باید همه گزینه ها از جمله گزینه نظامی در برخورد با برنامه هسته ای ایران روی میز باشد از افزایش فشارهای تحریمی ، برخورد نظامی و نیز مذاکره  به عنوان سه راهکار همزمان برای برخورد با بر نامه های هسته ای ایران دفاع کرد.

وی  گفت : " ما باید بدانیم که سلاح هسته ای در دست چنین کشوری ( ایران )  تنها مشکل اسراییل یا آمریکا نیست ، بلکه مشکلی جهانی است . این مساله ممکن است به یک آرماگدون ( نبرد آخرالزمان ) بینجامد . این مساله ممکن است به جنگ جهانی سوم ختم شود که بخش های بزرگی از کره زمین را نابود کند . "

آرماگدون نام کوهی در منطقه فلسطین است که  در کتب مذهبی مسیحیان ، ظهور مسیح با وقوع نبرد آخر الزمان بین دو نیروی خیر و شر در این منطقه، به وقوع خواهد پیوست .

پیلن  در برنامه ای که با  شعار انتخاباتی معروف پرزیدنت ریگان در انتخابات سال 1980  " آمریکا را بار دیگر بزرگ سازیم " ، پخش می شود و مجری آن " مایکل ریگان " فرزند ارشد ریگان است ، شرکت کرده بود با حمله مجدد به سیاست های اوباما ، احتمال شرکت خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 آمریکا را منوط به تحولات سیاسی آینده دانست و افزود که فعلا برای او انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار است .

با این حال ناظران بر این گمانند که حضور پیلن در"نیوز مکس" که پربیننده ترین وب سایت حامی محافظه کاران در آمریکا محسوب می شود ، نشانه ای از تمایل او برای به چالش کشیدن اوباما در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 آمریکا است .

پیلن در این مصاحبه بار دیگر به شدت به سیاست های اقتصادی اوباما انتقاد کرد و گفت که رییس جمهوری دموکرات آمریکا نتوانسته امیدها و انتظارات  مردم  را پاسخ گوید .

منبع:عصر ایران

تنظیم:سعید آقازاده