تبیان، دستیار زندگی
مدیر شبكه اختصاصی كودك موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان در حاشیه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال گفـت: امسال یكی از دغدغه‌های اساسی ما حضور كاربران خانوادگی و ارائه خدمات هدفمند به این طیف از علاقه‌مندان است كه در مقایسه با مخاطبین تخصصی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دغدغه شبكه اختصاصی كودك تبیان ارائه خدمات هدفمند به خانواده‌هاست

موسی سلطانی

مدیر شبكه اختصاصی كودك موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان در حاشیه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال گفـت: امسال یكی از دغدغه‌های اساسی ما حضور كاربران خانوادگی و ارائه خدمات هدفمند به این طیف از علاقه‌مندان است كه در مقایسه با مخاطبین تخصصی عمومیت بیشتری دارند.

به گزارش روابط عمومی، «موسی سلطانی» در همین راستا افزود: ما در شبكه اختصاصی كودك تبیان سعی كرده‌ایم محصولات كیفی استانداردی ارائه دهیم تا خانواده‌ها و در نتیجه كودكان خانواده‌های جامعه هدف بتوانند بهره‌ لازم را از این رسانه ببرند.

وی با اشاره به اینكه نمایشگاه امسال در چیدمان و اطلاع‌رسانی و همچنین جذب مخاطب با استاندارد‌های بین‌المللی فاصله دارد، افزود: باید تلاش شود تا از پتانسیل‌های موجود در كشور چه در بخش بازدید‌كننده و چه در بخش ارائه محصولات بهتر استفاده شود.

سلطانی با قدردانی از زحمات مسئولان برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال وسعت زیاد، عدم رعایت شدن استاندارد‌های بین المللی در میزان آلودگی‌های صوتی و همچنین تهویه نامطلوب را از دیگر عواملی برشمرد كه بر كاهش میزان مخاطبین تأثیر گزار است.

تنظیم: هومن بهلولی