تبیان، دستیار زندگی
شب دوم از هفته یازدهم سری آ صدر نشیان پیروز شدند در ادامه رقابت های هفته یازدهم لیگ دسته اول باشگاههای ایتالیا تیم های بالای جدول به پیروزی دست یافتند و هیچ تغییری در این قسمت از جدول به وجود نیامد. به گزارش گروه فوتبال جهان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج لیگ اروپا درهفته یازدهم

شب دوم از هفته یازدهم سری آ
صدر نشیان پیروز شدند


در ادامه رقابت های هفته یازدهم لیگ دسته اول باشگاههای ایتالیا تیم های بالای جدول به پیروزی دست یافتند و هیچ تغییری در این قسمت از جدول به وجود نیامد.

به گزارش گروه فوتبال جهان ایپنا در این هفته میلان كه با پیروزی هفته گذشته در برابر یوونتوس انگیزه زیادی برای رسیدن به صدر جدول داشت با نتیجه پر گل پنج بر یك از سد اودنیزه گذشت اما همچنان با اختلاف دو امتیاز نسبت به یووه در جای دوم ایستاد.

در این بازی جیلاردینو دو بار برای یارانش گل زنی كرد. سیدورف، پیرلو و كاكا دیگر گل های میزبان را وارد دروازه حریف كردند.

یوونتوس در حالی كه تا دقیقه 60 مقابل لیوورنو به تساوی رضایت داده بود بالاخره با گل ترزه گه از حریف پیش افتاد و ابراهیموویچ گل دوم این تیم و دل پیه رو هم در دقایق پایانی سومین گل تیمش را به ثمر رساند و شاگردان كاپلو با 30 امتیاز در صدر جدول باقی ماندند.

رم هم در برابر مسینا دو بر صفر پیروز شد و صعود قابل توجهی در جدول داشت. مكسس و توتی برای رم گل زنی كردند تا این تیم با 18 امتیاز به جمع بالانشین های جدول نزدیك تر شود.

فیورنتینا و پارما به ترتیب مقابل آسكولی و لچه با نتیجه مشابه دو بر صفر پیروز شدند و كالیاری مقابل ترویزو به تساوی بدون گل رضایت داد در حالی كه كیه وو با یك گل سیه نا را از پیش روی برداشت.

لیگ برتر انگلستان

منچستر یونایتد یک – چلسی صفر

گل : فلچر دقیقه 31

جدال تماشایی شیاطین سرخ منچستر یونایتد با شیرهای آبی لندن با سرافکندگی مورینیو مغرور و سربلندی سر الکس فرگوسن به پایان رسید.

مردان منچستر یونایتد با قاطعیت کامل و ارائه یک بازی منطقی موفق شدند چلسی تیم به ظاهر شکست ناپذیر بریتانیا را از پیش رو بردارند.

عدم هماهنگی مردان مورینیو در این دیدار کاملا به چشم می خورد و کنترل بازی در اغلب دقایق آن در اختیار مردان منچستر بود.

چلسی با این شکست نوار چیروزی های خود را در لیگ برتر انگلستان به طور کامل پاره کرد و خوزه مورینیو مربی خودخواه این تیم نتوانست به وعده خود در مورد شکست ناپذیری چلسی جامه عمل بپوشاند.

کین ابر ستاره اردوی شیاطین سرخ از جایکاه تماشاگران این جدال حساس و تاریخی را تماشا می کرد. آه معنی ذار مورینیو برای دقایقی بهانه دوربینها شده بود و چهره در هم رفته او تداعی گر ادعاهای واهی در مورد غلبه بر تمام حریفان بود.