تبیان، دستیار زندگی
فقط ورزشی ها کلیک کنند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فقط ورزشی ها کلیک کنند

ورزشی ها

بخش ورزشی - چندی پیش بخش ورزشی تبیان با توجه به درخواست های کاربران دوست داشتنی پیش بینی مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور را راه اندازی کرد تا شما عزیزان بتوانید تا پایان لیگ برتر هفته بازی ها را پیش بینی کنید و جایزه بگیرید.

به گزارش گروه ورزشی تبیان؛ رقابتی که به نظر می رسد بیشتر از آنچه که تصور می شد جالب توجه و حساس است و کاربران هفته به هفته صدر جدول را با یکدیگر عوض می کنند.

همان طور که در جریان هستید پیش بینی لیگ برتر هفته به هفته اجرا می شود.بازی های هر هفته لیگ برتر را در اختیارتان قرار می دهیم و شما عزیزان باید نتایج بازیها را پیش بینی کنید و امتیاز بگیرید. (هر بازی یک امتیاز دارد)

به افرادی که بتوانند بیشتر از شش بازی را در هر هفته درست پیش بینی کنند به یک نفر به قید قرعه جایزه اهدا خواهد شد. همچنین امتیازات شرکت کنندگان عزیز نیز هر هفته جمع خواهد شد و در پایان لیگ دهم به 10 نفر برنده جوایز نفیس دیگری اهدا خواهد شد.

پیش بینی لیگ دهم از هفته هفتم آغاز شده است و کاربران رقابت تنگاتنگی را در صدر جدول به معرض نمایش گذاشتند و اینگونه که به نظر می رسد باید تا هفته پایانی منتظر 10 نفر ابتدایی پیش بینی مسابقات باشیم.

داربی

برندگان هفته هفتم تا یازدهم که توانستند بیشترین پیش بینی درست را داشته باشند به شرح زیر می باشند که جوایز آنها به زودی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

هفته هفتم: محمد صادق احسنی

هفته هشتم : علی درویش

هفته نهم: پویا معما

هفته دهم: سعید قربانی

همچنین گفتنی است  کسانی که به هر دلیلی موفق به حضور در پیش بینی بزرگ بخش ورزشی تبیان نشده اند پیشنهاد می کنیم هر چه سریعتر و از هفته یازدهم به جمع رقابت کنندگان بپیوندند تا هیجان را در بخش ورزشی تبیان تجربه کنند.

برای شرکت در پیش بینی لیگ برتر به روی لینک پیش بینی لیگ برتر کلیک کنید.  

پیش بینی دهمین دوره لیگ برتر فوتبال

بازی های ارائه شده یک امتیاز خواهد داشت اما به دلیل ویژه بودن شهرآورد پایتخت این دیدار دارای 3 امتیاز خواهد بود.

ویژه نامه داربی 69 با مطالب، تصاویر و مسابقه جذاب روز پنج شنبه بر روی خروجی بخش ورزشی تبیان قرار خواهد گرفت تا کاربران بطور کامل در جریان آخرین اتفاقات شهرآورد پایتخت قرار بگیرند.

تبیان - رضا سیگاری