تبیان، دستیار زندگی
مایش کتابها تا دهم بهمن ماه نمایشگاه بولونیا نمایشگاه منتخب خود را به ایران آورد   سه کتاب داستان به زودی منتشر می شود  سوئیس میزبان هفت هزار سال هنر ایران می شود با نمایش کتابها تا دهم بهمن ماه نمایشگاه بولونیا نما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با نمایش کتابها تا دهم بهمن ماه

نمایشگاه بولونیا نمایشگاه منتخب خود را به ایران آورد

گروه فرهنگ و هنر: نمایشگاه منتخب کتابهای نمایشگاه بین المللی کتاب کودک بولونیای ایتالیا، با نمایش 500 عنوان کتاب گشایش یافت.

این کتابها که شامل کتابهای منتخب این نمایشگاه در سالهای 1998 تا 2000 می شود ،  برای استفاده نویسندگان ، تصویر گران و دست اندرکاران کتاب کودک از سوی نمایشگاه به ایران اهدا شده است.

به گزارش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،  نمایشگاه بین المللی کتاب کودک بولونیا از مهم ترین نمایشگاه های کتاب کودک در جهان است که همه ساله در فصل بهار، محلی برای مبادله بین المللی کتاب، تولیدات فرهنگی و نرم افزار رایانه ای است و هر ساله منتخبی  از کتابهای خود را به کانون اهدا می کند.

در این نمایشگاه هر ساله 1400 ناشر و بنگاه ادبی از سراسر جهان گرد هم می آیند تا تازه ترین عناوین کتابهای خود را ارائه کنند . این نمایشگاه تا دهم بهمن ماه دایر است.


سه کتاب داستان به زودی منتشر می شود

سه کتاب داستان « تصویر خیال» ، «نوری بر فراز دار» و«مهربانم سلام» به همت دفتر آفرینش ادبی حوزه هنری به زودی توسط انتشارات سوره مهر منتشر می شود.

به گزارش ستاد خبری حوزه هنری، مجموعه داستان « تصویر خیال» نوشته اکبر رضی زاده داستان «نوری بر فراز دار» تالیف شهناز زندی نژاد و داستان کوتاه «مهربانم سلام» نوشته ماه منیر کهباسی به زودی وارد بازار کتاب می شود.


سوئیس میزبان هفت هزار سال هنر ایران می شود

نمایشگاه دوره ای هفت هزار سال هنر ایران ، 24 بهمن ماه در موزه آنتیک بازل سوئیس برگزار می شود. این نمایشگاه تا خرداد سال 82 ادامه خواهد داشت . در این نمایشگاه بیش از 180 اثر هنری متعلق به موزه ملی ایران به نمایش گذاشته می شود .