تبیان، دستیار زندگی
چرا تا این اندازه شیطان در ما طمع کرده است؟ با کدامین منطق دست از قرآن و عترت برکشیده‌ایم و در دام کید و فریب شیطان، با آسودگی خاطر، به خوابی خوش گرفتار آمده‌ایم؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شیطان شناسی
شیطان پرستی

چرا تا این اندازه شیطان در ما طمع کرده است؟ با کدامین منطق دست از قرآن و عترت برکشیده‌ایم و در دام کید و فریب شیطان، با آسودگی خاطر، به خوابی خوش گرفتار آمده‌ایم؟ به وعده‌های پوچ او دل خوش کرده‌ایم و چشم به سراب دوخته‌ایم؟ چرا از آب زلال و گوارا سیراب نمی‌شویم و گفته‌های خوبان و صالحان را به گوش جان نمی‌شنویم و حرف شیطان را از کلام خداوند، صادق‌تر می‌دانیم؟  آیا این همه رنجی که در زندگی خود می‌بریم، نشانه خسارت و زیانکاری ما گمراهان نیست؟ آیا فقر و فحشای فراگیر جهان امروز، علامت اشتباه بزرگ ما نیست؟ جنگ‌های خونین و کشتارهای میلیونی، چه چیزی برای ما به ارمغان آورده‌اند؟ چرا به اتحاد و همدلی روی نمی‌آوریم؟ چرا از مهربانی و صمیمیت خشنود نمی‌شویم؟ آیا عدالت و معنویت، گم شده فرزندان آدم نیست؟

شیطان صلح و صمیمیت، رفاه و پاکی و روحانیت و اعتلاء را برای انسان‌ها نمی‌پسندد. او برای گمراهی و سقوط انسان‌ها سوگند یاد نموده و در این مسیر، از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند.

گاه وعده می‌دهد و با آرزوهای دور و دراز، انسان‌ها را می‌فریبد. گاه از راه ترس وارد جان آدم‌ها می‌شود؛ ترس از فقر یا آینده‌ای تاریک و مبهم. با لحظه‌ای نومیدی یا دقایقی لبریز از غرور جاهلانه به هدف خود می‌رسد. از راه کسب حرام و ثروت‌ اندوزی‌های تکاثر طلبانه و یا بخل و خست، حرص نابود کننده بر فکر و روح دوستان خود مسلط می‌شود.

جهت خرید سی دی شیطان شناسی کلیک کنید.

جهت خرید سی دی سایه های خورشید کلیک کنید.

نظیم: آقایی


برای خرید کتب اسلامی کلیک کنید.

برای خرید کتب حکمت و عرفان کلیک کنید.

برای خرید از فروشگاه اینترنتی کلیک کنید.