تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: محصولات فرهنگی تولید شده در کشور از لحاظ کیفی گوی سبقت را از دیگر کشورها در منطقه ربوده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ریاست سازمان تبلیغات اسلامی:

نرم افزار های فرهنگی ما حرف اول را در منطقه می زنند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: محصولات فرهنگی تولید شده در کشور از لحاظ کیفی گوی سبقت را از دیگر کشورها در منطقه ربوده است.

بازدید دکتر خاموشی از غرفه تبیان

به گزارش روابط عمومی، «سید دکتر خاموشی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از غرفه تبیان در چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال عنوان کرد: محصولات فرهنگی و نرم افزارهای ارائه شده در نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته رشد کیفی قابل توجهی داشته است و امیدوارم در سال های آینده نیز بتوانیم محصولات فرهنگی و نرم افزارهای تولید داخل را از لحاظ کمی هم ارتقا بخشیم.

خاموشی تصریح کرد: حضور موسسه تبیان در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای برقراری همکاری و تعامل با نهادها و سازمان ها در خصوص ارائه خدمات میزبانی سایت ها دانست، خدمات ارائه شده در این نمایشگاه را در خور کاربران و علاقمندان موسسه تبیان  دانست.

وی هدف از حضور گسترده موسسه تبیان در قالب هشت غرفه مجزا و تخصصی در چهارمین نمایشگاه رسانه دیجیتال را درختوار بودن آن و معرفی هرچه بهتر و بیشتر محصولات موسسه توصیف کرد.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در گذشته یک سری از کاربران تبیان تنها با سایت موسسه آشنا بوده و از آن بهره می بردند در حالی که موسسه تبیان علاوه بر سایت در تولید نرم افزار و بازی های رایانه ای، ارائه خدمات میزبانی سایت های اینترنتی (IDC) و طراحی و راه اندازی پورتال نیز فعالیت دارد که به بازدید کنندگان در این نمایشگاه ارائه می شود.

خاموشی در همین راستا افزود: معرفی تمامی خدمات یاد شده به علاقمندان و بازدید کنندگان مستلزم حضور پررنگ و همه جانبه موسسه تبیان در چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال است.

گفتنی است، شب گذشته دکتر خاموشی از نمایشگاه رسانه های دیجیتال و تمامی غرفه های تبیان در نمایشگاه رسانه های دیجیتال بازدید به عمل آورد.

تنظیم: هومن بهلولی