تبیان، دستیار زندگی
اوبامای پدر در سن 18 سالگی و قبل از ازدواج با مادر اوبامای پسر در سفرهایی که به هند داشته به دین اسلام در آمده و در آنجا بوده که نام حسین را به اسم خود افزوده بوده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

32%آمریکایی ها:اوباما مسلمان است

اوباما و مادرش

بخش سیاسی-اوباما به عنوان پنجمین رئیس جمهور چپ دست از میان هفت رئیس جمهور اخیر ایالات متحده است و البته اولین رنگین پوست در این منصب می باشد و از همان اوایل ریاست جمهوری این شخصیت حرفهای بسیاری را در مورد دین، زادگاه و نوع تفکر این رئیس جمهور سیاه پوست آمریکایی شنیده میشد، که در تمام این حرف و حدیث ها مسلمان بودن و آمریکایی نبودن اوباما سر و صدای بسیاری در بین آمریکایی ها و حتی مردمان کشورهای دیگر، بپا کرد. به تازگی در یک سال اخیر ریاست جمهوری اوباما فیلم ها، مستندها و صحبت های انتقادی بسیاری در موردش انجام و انتشار یافت تا محبوبیتش بیش از پیش در آمریکا پایین بیاید.

به گزارش ایرنا، یکی از موسسات نظرسنجی آمریکا طی یک نظرسنجی به تازگی اعلام کرده است  که، 25 درصد آمریکایی ها یعنی رقمی بیش از 70 میلیون آمریکایی معتقدند اوباما هیتلر آمریکا است.

موسسه "هریس" افزوده است: این 25 درصد گفتند فکر می کنند رییس جمهورشان یک نژادپرست ضدآمریکایی است و کارهای هیتلر را تکرار می کند.

این موسسه نظرسنجی گفته است 40 درصد شرکت کنندگان نیز اوباما را یک سوسیالیست می دانند و 14 درصد هم اوباما را یک ضد مسیحیت می دانند.

اوبامای پدر در سن 18 سالگی و قبل از ازدواج با مادر اوبامای پسر در سفرهایی که به هند داشته به دین اسلام در آمده و در آنجا بوده که نام حسین را به اسم خود افزوده بوده است

به گفته این موسسه، 32 درصد آمریکایی ها بر این باورند که اوباما مسلمان است، 29 درصد فکر می کنند که رییس جمهورشان قصد دارد تا اقتدار آمریکا را به یک دولت جهانی مبدل کند، 29 درصد دیگر نیز عنوان کردند که اوباما تا کنون اقداماتی انجام داده که خلاف قانون اساسی است، 25 درصد از شهروندان آمریکایی هم بر این باورند که اوباما در آمریکا به دنیا نیامده است پس واجد شرایط برای ریاست جمهوری در این کشور نیست.

مسلمان بودن اوباما را به علت اسم او به او نسبت دادند، باراک حسین اوباما دوم، این نام کامل اوست که به علت وجود نام مقدس حسین در اسم اوباما شایعه مسلمان بودن آن شدت گرفت، اما اوباما برای آن توضیحی داشت به این شکل که اوبامای پدر در سن 18 سالگی و قبل از ازدواج با مادر اوبامای پسر در سفرهایی که به هند داشته به دین اسلام در آمده و در آنجا بوده که نام حسین را به اسم خود افزوده بوده است اما در سن 23 سالگی و قبل از عزیمت به ایالت متحده دین را رها کرده و ملحد شده بود. و در حالی که همسرش در کنیا باردار بوده با یک نوزاد پسر تنها گذاشته و به آمریکا رفته است.

زادگاه اوباما نیز از آن جهت مورد شک قرار گرفته است که در همان اوایل ریاست جمهوریش گروهی به اسم برترز"birthers" اعلام کردند که باراک اوباما در ایالات متحده به دنیا نیامده است و گواهی ولادتی که مقامات هاوایی برای او صادر کرده اند جعلی می باشد.

فرآوری:سعید آقازاده