تبیان، دستیار زندگی
ماجرای این سریال از جایی آغاز می‌شود كه دانی كه یك دایناسور عروسكی است، از طریق یك جعبه بزرگ به خانواده‌ای هدیه داده می‌شود كه بچه آن خانواده از تنهایی رنج می‌برد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماجرای یك دایناسور

دانی و من

دانی و من به تلویزیون می آیند

 گروه كودك و نوجوان شبكه تهران بزودی پخش سریالی را آغاز خواهد كرد كه آن را ‌‌ارژنگ امیرفضلی كارگردانی كرده است.این سریال «دانی و من»‌ نام دارد و شهلا ولی‌زاده آن را تهیه كرده است.

ماجرای این سریال از جایی آغاز می‌شود كه دانی كه یك دایناسور عروسكی است، از طریق یك جعبه بزرگ به خانواده‌ای هدیه داده می‌شود كه بچه آن خانواده از تنهایی رنج می‌برد.

با حضور دانی در این خانه، فضای خانه آرام‌آرام عوض می‌شود و همه اعضای خانواده به نوعی با این مهمان ارتباط برقرار می‌كنند؛ اما كمی بعد متوجه می‌شوند كه دانی دلتنگ خانواده خودش شده است و دوست دارد خواهرش یعنی دنی به او ملحق شود.

این سریال كه برای مقطع سنی كودك و نوجوان در 26 قسمت 30 دقیقه‌ای تهیه شده، قرار است از جمعه همین هفته ساعت 16:20 به آنتن پخش سپرده شود. كار نگارش فیلمنامه این سریال به‌عهده امیرسلطان احمدی، بهادر مالكی و ارژنگ امیرفضلی بوده است

این سریال كه برای مقطع سنی كودك و نوجوان در 26 قسمت 30 دقیقه‌ای تهیه شده، قرار است از جمعه همین هفته ساعت 16:20 به آنتن پخش سپرده شود. كار نگارش فیلمنامه این سریال به‌عهده امیرسلطان احمدی، بهادر مالكی و ارژنگ امیرفضلی بوده است.

در این سریال نادر سلیمانی، روشنك عجمیان، بیژن بنفشه‌خواه و مونا موكاری در نقش‌های اصلی ظاهر شده‌اند و هنرمندانی چون منوچهر آذری، سعید آقاخانی، آرام جعفری، رضا فیاضی، سپند امیرسلیمانی، آتش تقی‌پور، یوسف صیادی، باقر صحرارودی، رضا بنفشه‌خواه و ارژنگ امیرفضلی به عنوان بازیگران مهمان دیده خواهند شد. تیتراژ این سریال به صورت انیمیشن توسط رویا انصاری و پویا رئیسی تهیه شده است. تدوین و صداگذاری این سریال را كاوه عزیزی به‌عهده داشته و ساخت موسیقی هم به‌عهده كیوان كیارس بوده است.

در ساخت این سریال فرشید رسولی (مدیر تصویربرداری)، امیر پرتوزاده (صدابردار)، مهری عطایی (طراح صحنه و لباس)، محمد اعلمی (ساخت عروسك)، سالومه اسكندری (طراح چهره‌پردازی)، پویا رئیسی (عكاس)، نعمت‌الله یمینی (مدیر تولید) و رویا انصاری (مدیر روابط عمومی) همكاری كرده‌اند.

قرار است عروسك‌های دانی و من روز پنجشنبه مهمان برنامه رنگین‌كمان باشند.

جام جم

تنظیم برای تبیان :مسعود عجمی