تبیان، دستیار زندگی
بهروز رهبری فرد: مستحق باخت نبودیم روی یک اشتباه گل خوردیم کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما دراین بازی فوتبال قابل قبول و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشتیم و به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم. بهروز رهبری فرد کاپیتان تیم فوتبال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازیکنان پرسپولیس پس ازداربی چه گفتند

بهروز رهبری فرد: مستحق باخت نبودیم
روی یک اشتباه گل خوردیم


کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما دراین بازی فوتبال قابل قبول و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشتیم و به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم.

بهروز رهبری فرد کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش مقابل استقلال ضمن بیان این مطلب افزود: ما شروع خوبی در این بازی داشتیم و دراکثر دقایق بازی صاحب توپ ومیدان بودیم، اما درنیمه دوم روی اشتباه فردی این فرصت را به استقلال دادیم که برنده بازی باشد.

رهبری فرد ادامه داد: در نیمه اول پرسپولیس تیم برترمیدان بود وبارها دروازه استقلال را با خطرمواجه کرد، اما متاسفانه استفاده نکردن ازموقعیتهای بوجود آمده باعث شد نتوانیم به گل برسیم.

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: درطول 90 دقیقه این دیدارما تیم برتر این میدان بودیم، اما متاسفانه نتیجه به سود استقلال رقم خورد.

بهروز رهبری فرد درپایان گفت: به نظرمن همه بازیکنان تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی انجام دادند. اما متاسفانه نتوانستیم ازاین برتری استفاده کنیم.

حامد کاویانپور: فقط می توانم بگویم متاسفم

باشگاه بازیکنانی به خدمت گرفته است که لیاقت حضور در پرسپولیس را ندارند

حامدکاویانپور پس از شکست تیمش مقابل استقلال ازعملکرد برخی بازیکنان تیمش انتقادکرد وگفت: متاسفانه باشگاه بازیکنانی به خدمت گرفته است که لیاقت حضور در پرسپولیس را ندارند.

حامد کاویانپورهافبک تیم فوتبال پرسپولیس که دردیدار تیمش برابر استقبال بازی قابل قبولی را از خود ارائه داد، پس ازپایان این دیدار  ضمن بیان این مطلب افزود: ما دراین دیدارفوتبال خوب وقابل قبولی را ارائه دادیم وتصور می کنم تماشاگران ما ازتماشای این دیدار راضی بودند.

کاویانپور ادامه داد: با این حال باید برای برخی بازیکنان پرسپولیس ابرازتاسف کنم که هیچگونه عرق وتعصبی به پیراهن باشگاه ندارند که البته دراین میان باید برای باشگاه تاسف خورد که چنین بازیکنانی را به خدمت گرفته است.

کاویانپور درقسمت دیگری ازصحبتهای خود با انتقاد ازعملکرد مهرزاد معدنچی گفت: متاسفانه این بازیکن درچند بازی اخیرعامل ناکامی های تیم ما بوده و امتیازات زیادی را به حریفان داده است.

مهرزاد معدنچی: نباید شکست را به گردن یکنفر انداخت

تمام تلاشم را کردم

مهرزاد معدنچی درجواب انتقاد یاران خود مبنی بر اینکه او مقصر شکست برابر استقلال است، گفت: نباید این باخت را به گردن یک نفر انداخت.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس ازشکست تیمش مقابل استقلال  ضمن بیان این مطلب افزود: من هم به عنوان یک بازیکن در این بازی تمام تلاشم را کردم تا به پیروزی پرسپولیس کمک کنم، اما متاسفانه این امرمحقق نشد.

وی درمورد انتقاد بازیکنان پرسپولیس ازعملکردش گفت: قطعا هیچ بازیکنی نمی خواهد به ضررتیمش کارکند ومن هم تمام تلاشم را کردم که برای پرسپولیس مفید واقع شوم، اما متاسفانه دریک صحنه دچار اشتباه شدم، ولی نباید این شکست را به گردن یکنفر انداخت.

معدنچی درپایان گفت: ما تیم برترمیدان بودیم وبارها صاحب موقعیت شدیم، اما نتوانستیم ازموقعیتها به خوبی استفاده کنیم.

علی انصاریان: با یک اشتباه بازی را واگذارکردیم

استحقاق پرسپولیس حداقل مساوی بود

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز نارضایتی از شکست تیمش مقابل استقلال گفت: حداقل استحقاق ما نتیجه مساوی بود.

علی انصاریان که پس از دیدار تیمش برابر استقلال با بیان این مطلب افزود: ما در این بازی تیم برتر میدان بودیم و استحقاق کسب پیروزی را داشتیم، اما متاسفانه یک اشتباه فردی و بی مسئولیتی یکی ازبازیکنان باعث شد بازی را واگذار کنیم.

انصاریان ادامه داد: بازیکنان ما در این بازی تلاش بسیاری ازخود نشان دادند وهمانطورکه همه دیدند ما در اکثردقایق بازی صاحب توپ ومیدان بودیم، اما به هرحال تیمی که سه امتیاز را گرفت، استقلال بود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درپایان گفت: جذابیتهای فوتبال به همین است که متاسفانه دراین بازی علیرغم خوب بودن پرسپولیس باز هم شکست خوردیم و یکباردیگر شرمنده هواداران شدیم.