تبیان، دستیار زندگی
به خاطر هواداران هم كه شده مسوولان فكری برای پرسپولیس كنند جواد زرینچه گفت: در بازی امروز بازیكنان استقلال از اشتباهات پرسپولیسی‌ها نهایت استفاده را بردند تا در نهایت پیروز این میدان باشند. بازیكن سابق تیم فوتبال استقلال  د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جواد زرینچه: استقلال از اشتباهات پرسپولیس نهایت استفاده را برد

به خاطر هواداران هم كه شده مسوولان فكری برای پرسپولیس كنند


جواد زرینچه گفت: در بازی امروز بازیكنان استقلال از اشتباهات پرسپولیسی‌ها نهایت استفاده را بردند تا در نهایت پیروز این میدان باشند.

بازیكن سابق تیم فوتبال استقلال  درخصوص داربی 59 اظهار داشت: همان‌طور كه پیش‌بینی می‌شد، داربی پایتخت به نفع استقلال تمام شد. در این دیدار هردو تیم با احتیاط كار كردند كه به خاطر همین امر نتوانستیم بازی زیبایی را از هر دو تیم مشاهده كنیم.

وی افزود: این دیدار به لحاظ فنی حرفی برای گفتن نداشت، ضمن این‌ كه عملكرد پرسپولیس به هیچ وجه راضی‌ كننده نبود.

زرینچه با بیان این‌كه پرسپولیس باید به فكر راه‌حلی برای مشكلات اساسی خود باشد تصریح كرد: بازیكنان پرسپولیس یا در همین حد توان دارند كه بعید به نظر می‌رسد و یا این‌كه نمی‌خواهند بیش از این در بازی‌ها خود را خسته كنند. كادر فنی و مسوولین این تیم به خاطر هواداران این باشگاه هم كه شده باید برای پایان دادن به این ناكامی‌ها فكری كنند كه امیدوارم در هفته‌های بعدی شاهد انجام بازی‌های بهتری از این تیم باشیم.

كاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال در پایان   گفت: معتقدم كه از فردا استقلال باید نتیجه‌ی بازی امروز خود مقابل پرسپولیس را فراموش كرده و بیشتر به فكر بازی بعدی با شموشك باشد تا در این بازی نیز بتواند هر سه امتیاز لازم را كسب كند.