تبیان، دستیار زندگی
بازیكنان تیم استقلال تهران پس از پیروزی در داربی 59 از نتیجه این دیدار ابراز خوشحالی كردند. مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران كه موفق شد دومین گل خود را به پرسپولیس بزند گفت: پیش از این بازی، به هواداران قول گلزنی داده بودم؛ خو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازیكنان استقلال پس از داربی 59 چه گفتند


بازیكنان تیم استقلال تهران پس از پیروزی در داربی 59 از نتیجه این دیدار ابراز خوشحالی كردند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران كه موفق شد دومین گل خود را به پرسپولیس بزند گفت: پیش از این بازی، به هواداران قول گلزنی داده بودم؛ خوشحالم كه به عهد خود وفا كردم.

غلامرضا عنایتی اظهار كرد: ما در این بازی، بسیار حرفه‌یی كار كردیم و از تمام موقعیت‌های خود، توانستیم یك توپ را وارد دروازه‌ی پرسپولیس كنیم.

وی افزود: در سه بازی گذشته، با بد شانسی‌های بسیاری مواجه بودیم كه مانع از پیروزی‌های ما شد؛ اما، با كمك خداوند، ظاهرا این بدشانسی از استقلال دور شد و توانستیم تك گل سه امتیازی را وارد دروازه‌ی پرسپولیس كنیم.

عنایتی درباره‌ی صحنه‌ی گل خود به پرسپولیس گفت: مدافعان پرسپولیس روی آفسایدگیری مرتكب اشتباه شدند، فرزاد مجیدی از این فرصت استفاده كرد و پاس خوبی را در اختیار من قرار داد كه توانستم گل بزنم. از خداوند برای كمك به من در این بازی شاكرم.

فرزاد مجیدی نیز تاكید كرد: خیلی خوشحالم كه توانستم پاس گل برتری این بازی را بدهم. حریف ما خیلی خوب كار كرد. آنها به نسبت دیدار‌های قبلی كه آنالیز كرده بودیم بهتر شده بودند.

وی افزود: شیوه گلزنی كه در بازی امروز نتیجه داد را پیش از این تمرین كرده‌ بودیم و به همین دلیل می‌دانستم كه آنها بر روی پاس‌های عمقی روی زمین ضعف دارند.

مجیدی افزود: ‌مدافعان پرسپولیس خوب بودند اما ما آنها را در یك سوم دفاعی غافلگیر كردیم. این پیروزی برای ما شش امتیاز ارزش دارد.

دروازه‌بان تیم استقلال نیز به خبرنگار ایسنا گفت: عملكرد مدافعان استقلال عالی بود.

وحید طالب لو تصریح كرد:‌ مدافعان ما بسیار كم، مجال حركت به مهاجمان حریف دادند و آنها فرصت كمی داشتند به همین دلیل از آنها تشكر می‌كنم. مهاجمان پرسپولیس بازیكنان خوبی بودند اما ما موفق به مهار آنها شدیم.

وی افزود: علیزاده، اولادی و كاظمیان بازیكنانی هستند كه غفلت از آنها عواقب بدی برای هر تیمی دارد اما ما به خوبی توانستیم بازی را اداره كنیم و این پیروزی حق استقلال بود.

وی در مورد شیوه چرخشی قرار گرفتن دروازه بانان این تیم نیز گفت: حضور من یا رحمتی در این بازی تفاوتی نمی‌كرد، ما به انتخاب مربیان در درون دروازه می‌ایستیم و در صورتی كه امروز موفق بودم از این موضوع خوشحالم.

طالب‌لو در پایان گفت: امیدوارم با این پیروزی برای آینده آماده شویم و قهرمانی را به استقلالی ها هدیه كنیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران هم گفت: ما محكوم به برد بودیم و با بازی حرفه‌ای خود موفق به این مهم شدیم.

امیر حسین صادقی افزود: پیش از برگزاری این داربی با انگیزه‌ی فراوانی تمرین می‌كردیم و بازیكنان با یكدیگر عهد بسته بودند كه پس از عدم نتیجه‌گیری در 3 بازی گذشته بتوانیم با پیروزی برابر حریف دیرینه‌ی خود پرسپولیس دل هواداران را شاد كنیم.

وی افزود: البته پرسپولیس در این دیدارخوب كار كرد. ما نسبت به نقاط قوت و ضعف آنها آشنایی داشتیم و می‌دانستیم كه از كدام ناحیه ضربه پذیرتر است.

صادقی ادامه داد: این خط دفاع در بازی‌های گذشته نیز جواب داده بود و كمك بازیكنان میانی در زمان دفاع موجب شده بود كه مشكلی از جهت مهاجمان پرسپولیس نداشته باشیم.