تبیان، دستیار زندگی
به پرسپولیس، برای بازی روانش تبریك می‌گویم سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس، این پیروزی را سبب بالا رفتن روحیه‌ی تیم خود دانست. امیر قلعه نویی پس از پایان داربی 59 در جمع خبرنگاران گفت: بازی سخت و ن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر قلعه‌نویی:

استقلال یك بازیكن برتر داشت و آن هم كل تیم بود
به پرسپولیس، برای بازی روانش تبریك می‌گویم


سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس، این پیروزی را سبب بالا رفتن روحیه‌ی تیم خود دانست.

امیر قلعه نویی پس از پایان داربی 59 در جمع خبرنگاران گفت: بازی سخت و نفس‌گیری بود. هر دو تیم، بازی خوبی انجام دادند. پرسپولیس بازی روانی انجام داد و موقعیت‌های را نیز روی دروازه ما ایجاد كرد.

وی در مورد جریان این دیدار گفت: در نیمه‌ی اول، به دلیل بارندگی و این كه تاكتیك ما بازی بر روی زمین بود، نتوانستیم قابلیت واقعی خود را به نمایش بگذاریم، هر چند كه در این نیمه، 5 كرنر به دست آوردیم و پرسپولیس موقعیتی نداشت.

وی افزود: در میان دو نیمه، به بازیكنان توصیه كردم كه با سرعت دادن به توپ، می‌توانند روی دروازه‌ی پرسپولیس خطر ایجاد كنند.

قلعه‌نویی با مثبت ارزیابی كردن روند بازی پرسپولیس گفت: آنها بازی روان و خوبی را به نمایش گذاشتند و فشار خوبی روی دروازه‌ی ما می‌آوردند؛ من به دلیل داشتن چنین تیمی به آنها تبریك می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال كه بهترین بازیكن استقلال چه كسی بود گفت: استقلال یك بازیكن برتر داشت و آن هم تیم بود، ضمن این كه برای بازی خوب نیكبخت خوشحالم و او آهسته آهسته می‌تواند به فرم ایده‌آل نزدیك شود.

وی در مورد مجتبی جباری و حضور او در بازی گفت: با حضور او هیچ ریسكی مرتكب نشدم، چرا كه او مدت 4 سال است، در لیگ برتر حضور دارد. این بازیكن قابلیت‌های بسیاری دارد و با توجه به مصدومیت و غیبتش طی چند هفته‌ی اخیر، نمایش بسیار خوبی داشت.

قلعه‌نویی درباره‌ی قضاوت داوران آلمانی گفت: آنها بسیار خوب قضاوت كردند و تنها فكر می‌كنم، در یك مورد كه عنایتی در موقعیت تك به تك قرار گرفت، كمك داوران مرتكب اشتباه شدند، چرا كه او در موقعیت آفساید قرار نداشت.