تبیان، دستیار زندگی
معاون آموزش حوزه های علمیه با اشاره به سفر قریب الوقوع مقام معظم رهبری به قم، از تعطیلی درو س حوزه در روز استقبال از ایشان خبر داد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تعطیلی دروس حوزه در روز استقبال از مقام معظم رهبری

مقام معظم رهبری

به گزارش مركز خبر حوزه ،معاون آموزش حوزه های علمیه، حجت الاسلام و المسلمين عباسي، در نشست مديران و معاونان آموزش و تبليغ مدارس علميه قم كه در مجتمع شهيد صدوقي قم برگزار شد، با اشاره به سفر قريب الوقوع مقام معظم رهبري به قم و شور هيجان عامه مردم به خصوص طلاب برای استقبال از ايشان، از تعطیل بودن کلیه دروس حوزه علمیه قم در آن روز خبر داد.

وي با بیان این که حوزویان چشم انتظار قدوم مبارك  رهبر فرزانه انقلاب هستند، ابراز داشت : اميدواريم اين سفر منشأ خير و بركت، تحول و نقطه عطف حوزه به عنوان کانون انقلاب اسلامی باشد و همگان از بيانات ايشان بهترين بهره را ببريم.

طلاب جدید الورود برای استقبال از رهبری دغدغه نداشته باشند

حجت الاسلام و المسلمين عباسي در ادامه با اشاره به تعویق افتادن آزمون دوره تثبيت و اختبار طلاب جدید الورود مدارس علميه، اظهار داشت: براي اين كه طلاب جوان بهتر بتوانند به مراسم استقبال پرداخته و دغدغه اي نداشته باشند، تصميم گرفته شد تا زمان اين امتحان در مدارس علميه قم كه با سفر معظم له مقارن شده با تأخير برگزار گردد .

معاون آموزش حوزه هاي علميه با بيان اين مطلب كه بنا بود اين آزمون از بيست و چهارم مهرماه آغاز گردد، گفت: طبق تصميم جديد، آزمون ازهشتم آبان ماه شروع خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمين عباسي خاطر نشان كرد: اين تصميم صرفا براي مدارس علمیه قم بوده و مدارس ديگر استانها در زمان معين شده آزمون مزبور را برگزار خواهند کرد.