تبیان، دستیار زندگی
7/8/84- در این روز انجمن دفاع مقدس عهده دار مدیریت غرفه تبیان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بود. در ساعت 11 صبح مسابقه ای در حضور دانش آموزان مدرسه تهذیب برگزار شد و سوالاتی به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا و یادبود هشت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری انجمن دفاع مقدس در نمایشگاه قرآن


7/8/84- در این روز انجمن دفاع مقدس عهده دار مدیریت غرفه تبیان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بود. در ساعت 11 صبح مسابقه ای در حضور دانش آموزان مدرسه تهذیب برگزار شد و سوالاتی به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا و یادبود هشت سال دفاع مقدس مطرح شد و به کسانی که پاسخ صحیح می دادند، جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

درساعت 15:30 نشستی با حضور سرکار خانم "فاطمه دهدشت" تبعه کشور امریکا برگزار شد . ایشان قریب 23 سال پیش به دین اسلام مشرف شدند و اکنون 4 سال است که در ایران زندگی می کنند، برگزار شد . در این جلسه، حضار سوالاتی مطرح نمودند از جمله:

- اگر قبلا از شما می خواستیم اسلام را تعریف کنید، چه می گفتید؟ حال اگر بخواهید تعریف کنید،‌ چه می گویید؟

- مهمترین ویژگی دین اسلام که باعث گرایش شما بود، را بیان کنید.

- نگرش کاتولیک ها،‌ نسبت به موضوع آخرالزمان و ظهور منجی بشریت چیست؟

با حضور مترجم موسسه، سوالات توسط سرکار خانم دهدشت، پاسخ داده شد. بعد از پایان صحبت های سرکار خانم دهدشت، مسابقه ای اجرا شد که در آن پس از پخش قطعه ای از یک انیمیشن، برداشت حضار،‌ از آن کلیپ خواسته شد و جوایزی به پاسخ های صحیح داده شد. مسابقه دیگری با همین موضوع، بعد از اذان مغرب و عشا، در غرفه برگزار گردید که در حین مسابقه برگه های سوالات با محوریت بسیج و اهداف آن در بین شرکت کنندگان در بحث توزیع شد و به برندگان، جوایزی تعلق گرفت. بلافاصله بعد از مسابقه، جناب آقای "وکیلی"، فرمانده بسیج سازمان تبلیغات اسلامی، سخنانی را پیرامون روایتی از جنگ، ایراد نمودند.