تبیان، دستیار زندگی
تا چند سال دیگر به بازار عرضه می‌شوند، چگونه خواهند بود، متفاوت است؛ شاید شما هم تاکنون به تلفن‌های همراه آینده فکر کرده باشید؟ این گزارش به بررسی برخی از مدل‌های مفهومی می‌پردازد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خلاقانه ترین تلفن های همراه

چند ماه پیش، سایت www.Ezinemark.com  به بررسی موبایل هایی پرداخته است که در آینده تولید خواهند شد و شرکتهای مختلف در ذهن خود می پرورانند و وعده تولید داده اند. در این میان چند نمونه از آنها را در زیر آورده ایم

1. snake-phone

سایت Ezinemark این مدل گوشی را عجیب ترین گوشی نسل آینده خوانده است این مدل برای کسانی مناسب است که اولا به مدل های عجیب و غریب علاقه دارند و هم  اغلب وسایل خود را گم می‌کنند.

عجیب ترین تلفن های همراه phone,

گوشی Snake Phone توسط Product Visionaires طراحی شده است. این  مدل در دور دست و بازوی شما می چرخد.

2. Nokia Morph

عجیب ترین تلفن های همراه phone,

این تلفن همراه، آینده تلفن های نوکیا نام گرفته است که قدرت فناوری نانو را نشان می دهد و مواد استفاده شده در آن قدرت انعطاف پذیری بالایی به این سیستم داده است، همچنین می تواند خود را تمیز کند و با استفاده از سنسور های موجود از محیط اطراف بیاموزد.

3. Transformer Phone

عجیب ترین تلفن های همراه phone,

این مدل از تلفن که توسط Parkoz Hardware طراحی شده یکی از عجیب ترین انواع تلفن‌های نسل آینده است تلفن‌های تغییر شکل دهنده‌ای مانند این تلفن وجود دارند که بر اساس یک ترانسفورمر طراحی شده اند تا حداکثر امکانات ممکن در آن‌ها جای داده شود.

4. Pebble Phone

Pebble Phone برای نخستین بار در نمایشگاه تجاری CEATEC 2009 از سوی فوجیتسو به نمایش درآمد.

عجیب ترین تلفن های همراه phone,

این دستگاه که شبیه یک سنگریزه است، حباب سیاه رنگی دارد که در یک قاب شیشه‌یی احاطه شده و قادر به تغییر شکل به نمایشگرهای مختلف است. کشاندن حباب به جهت‌های مختلف تلفن موجب می‌شود به نمایشگرهای مختلف مانند صفحه شماره‌گیری، مدیاپلیر و مرورگر وب تغییر پیدا کند.

5. no Frills

این یکی به اصطلاح قاب ندارد یعنی دکمه ها از هم توسط یک قاب جدا نشده اند و تنها از دو صفحه شیشه ای درست شده است  Full Sceen  هم هستند. شکل گویای نوع این موبایل می باشد.

عجیب ترین تلفن های همراه phone,
عجیب ترین تلفن های همراه phone,

عجیب ترین تلفن های همراه phone,

6. Hidden displays

در تلاش دیگری در زمینه ساخت نمایشگرهای OLED انعطاف‌پذیر، برخی از گوشی‌های مفهومی به استفاده از نمایشگرهای لوله شدنی برای ایجاد یک تلفن کوچک با نمایشگر اندازه بزرگ گرایش یافته‌اند.

عجیب ترین تلفن های همراه phone,

تلفن Hidden Display نیز که توسط “تائو ما” طراحی شده ظاهرا از ساخته دست بشر یعنی باتری دی الهام گرفته است.

7. تلفن Bend in Touch

عجیب ترین تلفن های همراه phone,

در داخل این تلفن صفحه لمسی که Bend in Touch نام دارد،اندی کورووتس، طراح اوکراینی نمایشگری قرار داده که در واقع دو برابر نمایشگر واقعی دستگاه است و در حالی که یک نمایشگر اعمالی مانند وظایف اینترنتی را عهده‌دار می‌شود، نمایشگر دومی ویدیو نمایش می‌دهد. این گوشی هم‌چنین دارای یک دوربین و فلش است.

منبع: http://technology.ezinemark.com/weirdest-phones-of-the-world-77363f002b5d.html

نوشته : فائزه سیدخاموشی