تبیان، دستیار زندگی
قربانی: می‌خواهم خاطره‌ی فصل گذشته را تكرار كنم منصوریان: باید هواداران را راضی كنیم جباری: برای بازی آماده‌ام بازیكنان تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه‌ی دیدار با پرسپولیس از آمادگی و انگیزه‌هایشان برای پیروزی دربی تهران ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازیكنان استقلال از دربی می‌گویند

قربانی: می‌خواهم خاطره‌ی فصل گذشته را تكرار كنم
منصوریان: باید هواداران را راضی كنیم
جباری: برای بازی آماده‌ام


بازیكنان تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه‌ی دیدار با پرسپولیس از آمادگی و انگیزه‌هایشان برای پیروزی دربی تهران گفتند.

پیروز قربانی مدافع استقلال  گفت: در فصل گذشته توانستم گل برتری استقلال را به ثمر برسانم و تكرار چنین اتفاقی با وجود دشوار بودن، بسیار برای من ارزشمند است.

وی افزود: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و از هر نظر برای دیدار با پرسپولیس آماده هستیم، نتایج سه هفته‌ی گذشته استقلال چندان خوب نبوده اما دربی همواره شرایط خاص خود را دارد، این دیدار متفاوت از تمامی بازی‌های لیگ برتر است و انگیزه‌های زیادی را برای هر دو تیم ایجاد می‌كند.

قربانی تصریح كرد: پرسپولیس با تیم فصل گذشته تفاوت‌هایی داشته اما از این تیم شناخت كافی داریم و برای پیروزی به میدان می‌رویم.

علیرضا منصوریان نیز تاكید كرد: تنها نتیجه‌ای كه هواداران استقلال را راضی می‌كند، پیروزی ما است بنابراین تنها برای سه امتیاز به میدان می‌رویم. پیش بینی‌های زیادی در مورد این بازی می‌شود اما ما برای تساوی بازی نمی‌كنیم، چند هفته‌ی گذشته هواداران را راضی نكرده‌ایم و پیروزی در این دیدار می‌تواند شرایط را جبران كند.

منصوریان تصریح كرد: پرسپولیس تیم خوبی است و نباید این تیم را به دلیل جایگاهش در جدول دست كم بگیریم. البته نباید این بازی را بیش از اندازه حساس كرد چرا كه مانند سایر دیدارهای لیگ برتر تنها سه امتیاز دارد.

مجتبی جباری نیز گفت: امیدوارم بتوانم در این دیدار به میدان بروم.

وی افزود: با تلاش پزشكان مصدومیتم تا اندازه زیادی برطرف شده است و در صورتی كه كادر فنی صلاح بداند در بازی شنبه به میدان می‌روم.

جباری تصریح كرد: در صورتی كه بازی كنم این نخستین تجربه‌ی حضورم در دربی خواهد بود اما تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بازیكنی مفید برای استقلال باشم.

جباری خاطر نشان كرد: نمی‌توانم در مورد نتیجه‌ی بازی اظهار نظر كنم اما تیمی كه قدر فرصت‌هایش را بداند و در زدن ضربات آخر دقت كند سه امتیاز داربی تهران را می‌گیرد.