تبیان، دستیار زندگی
تیمی كه بر بازی روانی چیره شود‏، پیروز دربی است انگیزه‌ی بالای بازیكنان كار ما را آسان كرده است سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین جلسه‌ی تمرینی این تیم پیش از دیدار سنتی تهران وضعیت تیمش را مطلوب ارزیابی كرد. امیر قلع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صحبتهای امیر قلعه نویی قبل از دربی 59

تیمی كه بر بازی روانی چیره شود‏، پیروز دربی است
انگیزه‌ی بالای بازیكنان كار ما را آسان كرده است


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین جلسه‌ی تمرینی این تیم پیش از دیدار سنتی تهران وضعیت تیمش را مطلوب ارزیابی كرد.

امیر قلعه‌نویی اظهار كرد: بازیكنان تمرینات شادابی را پشت سر گذاشته‌اند و انگیزه‌ی بالای آنها برای داربی 59 كار ما را آسان كرده است و امیدوارم كه در دیدار برابر پرسپولیس بهترین نمایش خود را ارایه كنند.

وی در مورد وضعیت مصدومان تیم استقلال گفت: به غیر از گیلائوری كه مصدوم است تمام بازیكنان در شرایط خوبی قرار دارند و ما می‌توانیم با تركیبی كامل به مصاف پرسپولیس برویم.

وی در مورد تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیمی بسیار خوب و قدرتمند است كه از بازیكنان خوبی در هر سه خط دفاع میانی و تهاجمی استفاده می‌كند و از این كه پروین در این دیدار حضور دارد بسیار خوشحالم‏، من همیشه خود را شاگرد پروین می‌دانم و برای وی احترام بسیاری قائلم.

قلعه نویی به دیدار گذشته‌ی دو تیم اشاره كرد و گفت: امیدوارم كه این دیدار مانند دیدار سال گذشته از كیفیت خوبی برخوردار باشد. به طور حتم در این دیدار با تركیبی تهاجمی به میدان خواهیم رفت و سعی می‌كنیم كه نه تنها در این دیدار بلكه در تمامی دیدارها در دقایق اولیه به گل دست یابیم. تماشاگران استقلال بازی تهاجمی را از تیمشان در دیدار فردا مشاهده خواهند كرد. چرا كه معتقدیم بهترین دفاع حمله است.

وی درباره‌ی شناخت خود از تیم پرسپولیس گفت: نقاط ضعف و قوت این تیم را ارزیابی كرده‌ایم و شناخت خوبی از آنها داریم، گروه آنالیز تیم نیز فیلم‌هایی را از بازی‌های پرسپولیس گلچین كرده‌اند و ما آنها را مشاهده كرده‌ایم و این فیلم‌ها را به طور كامل برای بازیكنان خود پخش خواهیم كرد.

قلعه‌نویی از پیش بینی این دیدار خودداری كرد و گفت: من هیچ گاه دیدارهای فوتبال را پیش بینی نمی‌كنم، تیم‌های فوتبال بسیار به یكدیگر نزدیك هستند و تنها می‌توانم بگویم كه تیم متمركز بر روی مسایل روانشناختی می‌تواند پیروز این دیدار باشد.