تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال ذوب آهن با برتری در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیمی از راه صعود به دیدار پایانی را طی كرد .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ذوب آهن در یک قدمی فینال

ذوب آهن در یک قدمی فینال

تیم فوتبال ذوب آهن با برتری در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیمی از راه صعود به دیدار پایانی را طی كرد.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه فولادشهر میزبان الهلال عربستان بود كه در پایان با یك گل حریف خود را با شكست بدرقه كرد.

قاسم حدادی فر در دقیقه 57 این دیدار از روی یك ضربه‌ی كاشته به زیبایی دروازه‌ی نماینده‌ی عربستان را باز كرد.

الهلال پس از دریافت این گل تلاش زیادی برای جبران گل خورده انجام داد، اما واكنش‌های خوب شهاب گردان كه در نیمه‌ی نخست یك ضربه پنالتی را هم مهار كرده بود، بازیكنان الهلال را ناكام گذاشت، یك بار هم دیرك دروازه به كمك ذوب آهن آمد.

ذوب آهن در این دیدار با تركیب شهاب گردان - علی احمدی - محمد حسینی ـ احمد محمدپور (حسین ماهینی، 53) ـ فرشید طالبی ـ محمدرضا خلعتبری ـ اسماعیل فرهادی(محمد صلصالی، 90) ـ محمد قاضی (جلال رافخایی، 80) ـ شاهین خیری ـ قاسم حدادی فر مقابل الهلال به میدان رفت.

شاگردان منصور ابراهیم زاده با توجه به این كه دروازه‌شان را در اصفهان بسته نگه داشتند با امید زیادی راهی عربستان خواهند شد تا بتوانند با استفاده از اندوخته خود در اصفهان به دیدار پایانی راه پیدا كنند.

دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو هفته بعد در ورزشگاه ملك فهد شهر ریاض برگزار می‌شود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری