تبیان، دستیار زندگی
عضو هیات مدیره انجمن نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر گفت: شورای داوری خانه تئاتر متشكل از نمایندگان اصناف و انجمن‌های این خانه تشكیل می‌شود. بهزاد فراهانی یكی از اعضای هیات مدیره انجمن نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر در گفت‌ وگو با ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهزاد فراهانی خبر داد: شورای داوری خانه تئاتر تشكیل می‌شود


عضو هیات مدیره انجمن نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر گفت: شورای داوری خانه تئاتر متشكل از نمایندگان اصناف و انجمن‌های این خانه تشكیل می‌شود.

بهزاد فراهانی یكی از اعضای هیات مدیره انجمن نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر در گفت‌ وگو با خبرگزاری فارس گفت: از هر كدام از انجمن‌های خانه تئاتر یك نماینده در این شورا وجود دارد و شورای داوری بعد از تشكیل سعی خواهد كرد كه با مركز هنرهای نمایشی و دیگر كارگزاران وارد تعامل شود و مشكلات موجود در اصناف مختلف را رفع كند.

وی افزود: اساسنامه این شورا در دو هفته دیگر آماده می‌شود و شورای داوری پل ارتباطی را میان مركز هنرهای نمایشی و دیگر نهادها ایجاد می‌كند.

این كارگردان در ادامه صحبت‌های خود به دومین دوره مسابقات نمایشنامه‌نویسی اشاره كرد و بیان داشت: درباره برگزاری دومین مسابقه نمایشنامه‌نویس با مدیران مركز صحبت شده است اما هنوز پاسخی به ما نشده است.

این كارگردان به نمایشنامه‌خوانی انجمن نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر اشاره كرد و اظهار داشت: جدول یك ساله نمایشنامه‌خوانی انجمن بسته شده است و هنرمندان شنبه آخر هر ماه در خانه هنرمندان به بازخوانی نمایشنامه‌ها می‌پردازند.

مطالب مرتبط

g>

شورای عالی خانه هنرمندان انتخاب شد

بهزاد فراهانی –دو، سه كار خوب دیدم

منبع : خبرگزاری فارس