تبیان، دستیار زندگی
هنری قرآن ویدئو آرت می‌سازم. میركریمی پس از دیدار از جشنواره هنری قرآن گفت: همواره دل مشغولی‌های گرافیكی دارم و تحصیلاتم گرافیك بوده وقتی در معرض آثار گرافیكی قرار می‌گیرم حال خوبی دارم. فكر می‌كنم گرافیك و نگارگری بعد از شع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضا میركریمی گفت: سال آینده برای سومین جشنواره هنری قرآن ویدئو آرت می‌سازم.


میركریمی پس از دیدار از جشنواره هنری قرآن گفت: همواره دل مشغولی‌های گرافیكی دارم و تحصیلاتم گرافیك بوده وقتی در معرض آثار گرافیكی قرار می‌گیرم حال خوبی دارم. فكر می‌كنم گرافیك و نگارگری بعد از شعر، بهترین، عمیق‌ترین و خیال‌انگیزترین دریچه‌ای است كه می‌توان به ماوراء پرداخت.

وی گفت: از ابتكار برپایی دومین جشنواره هنری قرآن بسیار لذت بردم و فكر می‌كنم این حركت می‌تواند بسیار گسترده‌تر هم باشد.

میركریمی افزود: شاید با این عناوین در گذشته نمایشگاه‌های ضعیفی ارائه شده و دافعه‌ای برای مخاطب ایجاد كرده است. لذا مردم تصور می‌كنند كه اینجا هم با آثار سطحی و قشری مواجه خواهند شد در حالی كه به راستی مجموعه‌ای كه با رویكرد قرآنی در نگارخانه‌ فرهنگ سرای نیاوران در معرض دید عموم قرار گرفته گلچینی ارزشمند از اساتید به نام كشورمان است كه آثاری شاخص و تحسین برانگیز را ارائه داده‌اند و نهایت لذت را به مخاطب اهدا كرده‌اند.

رضا میركریمی در پایان این گفت وگو ابراز امیدواری كرد سال آینده موقعیتی فراهم شود تا برای سومین جشنواره هنری قرآن ویدئو آرت بسازد.

مطالب مرتبط

g>

گفتگو با رضا میر کریمی

بید مجنون و خیلی دور خیلی نزدیک در رقابت تنگاتنگ

جدیدترین ساخته‌ی رضا میركریمی در جشنواره

منبع : خبرگزاری فارس