تبیان، دستیار زندگی
موسوی و فاطمی نسب مدیران جدید علی آبادی برخی چهره های نزدیک به مهندس علی آبادی، جایگزین مسوولین فعلی سازمان ورزش خواهند شد. به نقل از منابع نزدیک به سازمان، سید کاظم واعظ موسوی، استاد تربیت بدنی دانشگاه امام حسین (ع) و از گ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین تحولات در مدیریت سازمان ورزش كشور

واعظ موسوی و فاطمی نسب مدیران جدید علی آبادی


برخی چهره های نزدیک به مهندس علی آبادی، جایگزین مسوولین فعلی سازمان ورزش خواهند شد.

به نقل از منابع نزدیک به سازمان، سید کاظم واعظ موسوی، استاد تربیت بدنی دانشگاه امام حسین (ع) و از گزینه های ریاست سازمان ورزش، شانس فراوانی برای قائم مقامی این سازمان دارد.

وی از گزینه هایی بود که در فهرست نهایی ریاست سازمان ورزش قرار داشت و از سوی برخی افراد نزدیک به دولت حمایت می شد.

واعظ موسوی مسوول کمیته روانشناسی کمیته ملی المپیک است و مرزبندی فراوانی باطیف هاشمی طبا و مهرعلیزاده در سازمان ورزش دارد.

وی دکترای تربیت بدنی خود را از یک دانشگاه در استرالیا اخذ کرده است و هم اکنون علاوه بر تدریس در دانشگاه در برخی پروژه ها به عنوان مشاور فعالیت می کند.

از یک ماه پیش نام او به عنوان جانشین احتمالی داوودی شمس مطرح شده است.

از سوی دیگر فاطمی نسب مسوول تربیت بدنی شهرداری تهران که در اوایل نام او برای ریاست سازمان ورزشی مطرح شده بود، به عنوان گزینه احتمالی معاونت پارلمانی و امور استانهای سازمان تربیت بدنی طرح شده است.

این خبر در حالی منتشر می شود که محمد درخشان طی روزهای اخیر رابطه خوبی با علی آبادی برقرار کرده بود و این رابطه صمیمی شائبه ابقاء و یا انتصاب وی به معاون قائم مقام سازمان را تقویت می کرد.

رایزنی علی آبادی برای انتصاب فردی جدید در مرکز ورزش قهرمانی آغاز شده است و او احتمالاً طی روزهای آینده تصمیم نهایی خود را برای جایگزینی مهدی قدمی اتخاذ خواهد کرد. قدمی از جمله مدیرانی بود که توسط مهندس مهرعلیزاده به سازمان ورزش آمد.