تبیان، دستیار زندگی
باید از کارلا برونی به عنوان مدافع حقوق زنان در این رابطه سوال شود که آیا این اظهارات را چطور ارزیابی می کند و آیا اصلا این صحبت ها را تا چه اندازه به نفع حقوق زنان می داند!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برای کسب اطلاعات تن فروشی کنید!

خاخام

بخش سیاسی-هر از چند گاهی خبرهایی را می خواندیم بر این مبنا که مفتی های سعودی، فتاوی منحصر به فردی را می دادند که در برخی موارد حتی بعد از چند صباحی به علت اعتراضات بسیار در خود آن کشورها از طرف مردم فتوا را باطل اعلام میکردند. البته بعضی از این مفتی ها دکترای افتخاری نیز از دانشگاه های آمریکایی دارند و بر این اساس می بینیم که این نوع فتواها مورد توجه بسیار زیاده آمریکاییان نیز است و برای رواج آن ها تلاش می کنند. "الغامدی" یکی از نمونه های این دکتران می باشد که دكترای افتخاری از یكی از دانشگاه‌های آمریكا و مدرك دكترای دیگری از دانشگاه ملك عبدالعزیز جده دارد. با این تفاسیر می بینیم که مسیحیان نیز از این نوع دکتران نیز حمایت می کنند.

اما در حال حاضر خاخامی دست تمام مفتی ها را از پشت بسته است و در صحبت های اخیر خود در حمایت از اندیشه صهیونیزم و زنده نگهداشتن هر چه بهتر و بیشتر این تفکر و ساختن حاشیه امنیت بیشتر برای رژیم صهیونیستی زنان این رژیم را در راه گرفتن اطلاعات امنیتی و سیاسی از بیگانگان و تروریست ها به تن فروشی سفارش کرد، البته در وهله اول تنها زنانی که حرفه شان این نوع اعمال است را مخاطب قرار داد ولی در ادامه صحبت هایش برای آینده نیز زنان دیگر را لازم به این کار دانست.

«آری شوالت»، خاخام یهودی و کارشناس ارشد پژوهش پروتکل های صهیونیزم می گوید: زنان یهودی برای به دست آوردن اطلاعات امنیتی و سیاسی از بیگانگان و تروریست ها، می توانند به تن فروشی نیز روی بیاورند! البته تنها زنان بدکار ـ که حرفه آنها تن فروشی است ـ به این فتوا رفتار می کنند؛ البته اگر لازم باشد، در آینده، زنان دیگر نیز برای به دست آوردن اطلاعات، به این حرفه می آورند.

موضوع چیز جدیدی نیست که نیاز به فتوا داشته باشد، چرا که حدود شصت سال است، صهیونیست ها با بهره گیری از روابط جنسی، توانسته اند اطلاعات فوق العاده مهمی را از کشورهای عربی بیرون آورند

کارشناس ارشد پژوهش پروتکل های صهیونیزم که سمت پایینی در رژیم صهیونیستی نیست برای بیان این موضوع استدلالی آورده است که به باور وی «حفظ اندیشه صهیونیزم از آبروی یک زن یهودی، بسیار بیشتر است.»

با این باورها در میان دولتیان صهیونیزم می توان فهمید که رژیم صهیونیستی تا چه اندازه برای نابود گری ها و وحشی گری های و حتی بی آبرویی های خود توجیه کاملا مستدل و قانع کننده ای دارد و بی شرمی را به انتها رسانده اند و حتی کمترین حرمت را برای زنان و دختران خود قائل نیستند.

این سخنان در جامعه صهیونیست ها جنجال برانگیز شده است و واکنش هایی به دنبال داشته؛ از جمله روزنامه «یدیعوت آحارنوت»، چاپ رژیم صهیونیستی، این سخن را «شرم آور و سخیف» خواند.

غزه

به این ترتیب باید دید که شخصیت های صهیونیستی به این صحبت ها چه واکنشی نشان می دهند و حتی می توان منتظر صحبت های کاخ سفید بود که همیشه در مقام بزرگ دنیا صحبت می کند. از اعدام زنی بد کاره و قاتل در کشوری اسلامی گرفته تا کشتار مردمان بی دفاع در غزه دفاع می کند و تمام هم و غم و انرژی خود را بر روی این حرکات ننگین صرف می کند، حال چه موضعی در مورد این صحبت می گیرد و یا با سکوت خود این صحبت ها را تأیید می کند؟

باید از کارلا برونی به عنوان مدافع حقوق زنان در این رابطه سوال شود که آیا این اظهارات را چطور ارزیابی می کند و آیا اصلا این صحبت ها را تا چه اندازه به نفع حقوق زنان می داند! البته با پیشینه ای که از فسادهای اخلاقی زن ریاست جمهوری فرانسه در سایت ها موجود است دور از ذهن نیست که این صحبت را در حمایت از حقوق زنان تعبیر کند و در حمایت از صهیونیزم و تفکر صهیونیزمی کمک هایی را روانه آن رژیم غاصب کند.

اما در این میان، دیدگاه یکی از خوانندگان این خبر در روزنامه «الرای العام» کویت جالب است. او می نویسد: این موضوع چیز جدیدی نیست که نیاز به فتوا داشته باشد، چرا که حدود شصت سال است، صهیونیست ها با بهره گیری از روابط جنسی، توانسته اند اطلاعات فوق العاده مهمی را از کشورهای عربی بیرون آورند.

فرآوری : سعید آقازاده