تبیان، دستیار زندگی
ولفگانگ‌ اشتارک‌ داور معروف‌ آلمانى‌ که‌ قضاوت‌ دربى‌ حساس‌ استقلال‌ و پرسپولیس‌ را بر عهده‌ دارد، امشب‌ در لیگ‌ قهرمانان‌ اروپا یک‌ بازى‌ حساس‌ را سوت‌ مى‌زند. اشتارک‌ آلمانى‌ امشب‌ قضاوت‌ دیدار رئال‌مادرید و روزنبرگ‌ نروژ ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

داور دربی ، دیدار رئال‌ را امشب‌ سوت‌ مى‌زند


ولفگانگ‌ اشتارک‌ داور معروف‌ آلمانى‌ که‌ قضاوت‌ دربى‌ حساس‌ استقلال‌ و پرسپولیس‌ را بر عهده‌ دارد، امشب‌ در لیگ‌ قهرمانان‌ اروپا یک‌ بازى‌ حساس‌ را سوت‌ مى‌زند.

اشتارک‌ آلمانى‌ امشب‌ قضاوت‌ دیدار رئال‌مادرید و روزنبرگ‌ نروژ را بر عهده‌ دارد.

در واقع‌ دیدار امشب‌ محک‌ خوبى‌ براى‌ شناخت‌ بازیکنان‌ استقلال‌ و پرسپولیس‌ از این‌ داور آلمانى‌ است.

وى‌ شنبه‌شب‌ در چارچوب‌ رقابتهاى‌ بوندس‌لیگا قضاوت‌ دیدار مونشن‌گلادباخ‌ و دورتموند را بر عهده‌ داشت‌ که‌ در نهایت‌ تیم‌ دورتموند توانست‌ دو بر یک‌ حریف‌ خود را شکست‌ دهد.

این‌ داور در دیدار فوق‌ 5 بار از کارت‌ زرد خود استفاده‌ کرد و بازیکنان‌ دو تیم‌ را جریمه‌ کرد.

این‌ داور آلمانى‌ از سال‌ 1994 تا 1996، پنجاه‌ و سه‌ بار در بوندس‌لیگاى‌ دو داورى‌ کرده‌ واز سال‌ 1997 تا به‌ حال‌ 128 بار رقابتهاى‌ بوندس‌لیگا را قضاوت‌ کرده‌ است.

او که‌ از سال‌ 1999 به‌ عضویت‌ فیفا درآمده‌ است، تاکنون‌ 9 دیدار ملى‌ و 31 بازى‌ اروپایى‌ را قضاوت‌ کرده‌ که‌ بازى‌ امشب‌ سى‌ و دومین‌ دیدار وى‌ محسوب‌ خواهد شد.

با بازى‌ امشب‌ که‌ اشتارک‌ سوت‌ مى‌زند و دیدار استقلال‌ و پرسپولیس‌ در هفته‌اى‌ که‌ مى‌گذرد، او سه‌ دیدار را قضاوت‌ کرده‌ است.

 قضاوت دربی توسط یک داور ایرانی مقیم آلمان 

 ولفگانگ اشتارک چهارشنبه وارد تهران می شود