تبیان، دستیار زندگی
ی شكست استقلال به میدان می‌رویم هافبك تیم فوتبال پرسپولیس تهران معتقد است كه تیمش فقط برای كسب پیروزی به مصاف تیم استقلال می‌رود. حامد كاویانپور در آستانه‌ی پنجاه و نهمین بازی پرسپولیس و استقلال اظهار كرد: تیم ما تمرینات بسیا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حامد كاویانپور:

هیچ گاه به دنبال افشاگری نبودم
فقط برای شكست استقلال به میدان می‌رویم


هافبك تیم فوتبال پرسپولیس تهران معتقد است كه تیمش فقط برای كسب پیروزی به مصاف تیم استقلال می‌رود.

حامد كاویانپور در آستانه‌ی پنجاه و نهمین بازی پرسپولیس و استقلال اظهار كرد: تیم ما تمرینات بسیار منظم و خوبی را پشت سر گذاشته و از هر لحاظ آمادگی موفقیت در داربی را دارد. این بازی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و پرسپولیس فقط برای شكست استقلال به میدان می‌رود.

وی ادامه داد: پرسپولیس در دو دیدار گذشته خود مقابل صباباتری و برق شیراز در مقایسه با هفته‌های اول لیگ بازی‌های به مراتب بهتری از خود به نمایش گذاشت و بازیكنان ما روز به روز با یكدیگر هماهنگ‌تر می‌شوند. از نظر روحی نیز در شرایط مناسبی به سر می‌بریم و برای بازی روز جمعه كاملا آماده هستیم.

كاویانپور وضعیت آمادگی خود را خوب ارزیابی كرد و افزود: از هر لحاظ آماده هستم و هیچ گونه مشكلی برای بازی روز جمعه ندارم. در چند هفته گذشته با انگیزه‌ی مضاعفی در تمرینات تیم حاضر شدم واگر در تركیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرم با تمام توان برای كسب 3 امتیاز بازی می‌جنگم.

هافبك پرسپولیس با اشاره به دیدار هفته گذشته تیمش برابر صباباتری تصریح كرد: این بازی نشان داد كه بازیكنان ما توانایی بسیار زیادی دارند و به خصوص در نیمه اول تیم ما بسیار روان و زیبا بازی كرد.اگر كمی خوش شانس بودیم و از موقعیت‌های به دست آمده استفاده می‌كردیم قطعا زمین را با پیروزی ترك كرده و 3 امتیاز ارزشمند این بازی را به دست می‌آوردیم.

وی در خصوص اظهارات اخیر خود مبنی بر افشاگری مسایل حاشیه‌ای پرسپولیس اظهار داشت: هیچ مساله خاصی پیرامون پرسپولیس وجود ندارد كه بخواهم در مورد آن افشاگری كنم. در این مورد با علی پروین نیز گفتگو كرده و تمام این شایعات را تكذیب كردم. هیچ گاه نخواستم در مورد تیم افشاگری كنم و تمام این مساله شایعه‌ای بیش نیست.

كاویانپور در پایان خاطر نشان كرد: پرسپولیس مشكلات حاشیه‌ای ابتدای فصل را كنار گذاشته و با آمادگی و هماهنگی بیشتری به مصاف استقلال می‌رود. امیدوارم كه با پیروزی بر استقلال هواداران خود را شاد كنیم.