تبیان، دستیار زندگی
ان به دیدار پرسپولیس می‌رویم انتقال عنایتی منتفی است؛ به او احتیاج داریم پس از تساوی بدون گل استقلال و سایپا تهران، امیر قلعه نویی گفت: تیم ما در این بازی به هیچ وجه در حد نامش ظاهر نشد. سرمربی تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر قلعه نویی:

استقلال در حد نامش ظاهر نشد
با تمام توان به دیدار پرسپولیس می‌رویم
انتقال عنایتی منتفی است؛ به او احتیاج داریم


پس از تساوی بدون گل استقلال و سایپا تهران، امیر قلعه نویی گفت: تیم ما در این بازی به هیچ وجه در حد نامش ظاهر نشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما در این بازی به هیچ وجه انتظارها را برآورده نكرد و با وجود این كه از بازیكنان خواسته بودم در این بازی محكم ظاهر شوند اما به نظر می ‌آمد بازیكنان تحت تاثیر اخطارهایشان و داربی هفته‌ی آینده كمی محتاط بازی می‌كردند. همچنین فكر می‌كنم مسایل پیش آمده در دیدار هفته‌ی گذشته برابر فجر سپاسی نیز از نظر روحی تاثیر منفی خود را بر بازیكنان حفظ كرده بود.

وی افزود: ما در نیمه‌ی اول بازی بسیار ضعیفی انجام دادیم و نتوانستیم قابل قبول ظاهر شویم البته شرایط در نیمه‌ی دوم بهتر شد و حتی در دقایق پایانی سه موقعیت گل داشتیم كه با بی‌دقتی این فرصت‌ها از دست رفت.

قلعه‌نویی در ادامه افزود: حریف ما نیز بسیار تیم خوبی بود. آنها با بازی منطقی فرصت‌های خوبی داشتند و حتی سایپا می‌توانست برنده‌ی این دیدار باشد.

سرمربی استقلال تهران در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره‌ی داربی هفته‌ی آینده برابر پرسپولیس نیز گفت: تمام علاقه‌مندان استقلال منتظر این بازی هستند، در این هفته ما باید تمرینات جدی و فشرده‌ای را انجام دهیم با آنكه زمان كمتری از حریفمان برای آماده‌سازی داریم اما با تمام توان در بازی روز جمعه ظاهر می‌شویم. قلعه نویی در پایان در مورد احتمال انتقال رضا عنایتی به تیم الاهلی امارات نیز گفت: ما به این بازیكن احتیاج داریم و این انتقال منتفی است.