تبیان، دستیار زندگی
به پیشنهاد خودم در دفاع راست بازی كردم هامبورگ دیگربه چند بازیكن وابسته نیست دعوت نامه رسیده؛ هفته آینده به تهران می‌آیم تیم فوتبال هامبورگ در هفته‌ی یازدهم رقابت‌های بوندس‌لیگا با تنها گل مهدی مهدوی‌كیا تیم شالكه را شكست داد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصاحبه بامهدی مهدوی کیا بعد ازبازی باشالکه

به پیشنهاد خودم در دفاع راست بازی كردم
هامبورگ دیگربه چند بازیكن وابسته نیست
دعوت نامه رسیده؛ هفته آینده به تهران می‌آیم


تیم فوتبال هامبورگ در هفته‌ی یازدهم رقابت‌های بوندس‌لیگا با تنها گل مهدی مهدوی‌كیا تیم شالكه را شكست داد تا با بیست و چهار امتیاز همچنان در مكان سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

مهدی مهدوی‌كیا درباره این بازی اظهار كرد: دیدار بسیار حساسی برابر شالكه داشتیم و تنها برای كسب سه امتیاز به میدان رفتیم و با همت بازیكنان موفق شدیم به این مهم دست پیدا كنیم.

وی درباره‌ی اهمیت دیدار برابر شالكه، گفت: این مسابقه به واقع برای كسب مكان سوم جدول بود چرا كه اگر این دیدار را واگذار می‌كردیم، با شالكه هم امتیاز می‌شدیم و تنها به لطف تفاضل گل می‌توانستیم در مكان سوم باقی بمانیم. اما این پیروزی برای ما شش امتیاز داشت و موفق شدیم اختلافمان را با تیم چهارم افزایش بدهیم.

مهدوی‌كیا افزود: از سویی دیگر با توجه به پیروزی بایرن مونیخ و وردربرمن ما محكوم به كسب سه امتیاز بودیم و با كسب این نتیجه ، موفق شدیم اختلافمان را با تیم‌های اول و دوم حفظ كنیم.

مهدوی‌كیا درباره‌ی حضورش در پست دفاع راست، اظهار كرد: با توجه به محرومیت چهار جلسه‌ای مدافع راست تیم، به توماس دال پیشنهاد دادم كه می‌توانم در این پست بازی كنم، چرا كه سابقه‌ی هفت ساله‌ای در تیم ملی در همین پست را دارم و شكر خدا در این دیدار نیز موفق شدم رضایت سرمربی را به دست بیاورم.

وی درباره‌ی عدم حضور ون در فارت، گفت: او بازیكن بزرگی است اما تیم فعلی هامبورگ به چند بازیكن وابسته نیست و موفق شدیم در غیاب این بازیكن نیز روند گذشته را حفظ كنیم.

مرد باسابقه‌ی بندر هامبورگ درباره‌ی واكنش توماس دال به بازی‌ و گلزنی‌اش تصریح كرد: او پس از پایان بازی از عملكردم كاملا رضایت داشت و خیلی خوشحال بود كه توانستم برای تیم گلزنی كنم، ضمن آن كه از این كه توانستم در این بازی مهم برای هامبورگ گلزنی كنم بسیار خوشحالم.

مهدوی‌كیا در مورد دیدار هفته‌ی گذشته‌ی هامبورگ برابر بایرلوركوزن و صعود هامبورگ به مرحله‌ی بعدی جام حذفی آلمان نیز گفت: تیم ما در آن دیدار بسیار خوب كار كرد. امیدوارم كه با حفظ روند فعلی در دیدارهای آینده بتوانیم در هر سه جام، حذفی، یوفا و بوندس‌لیگا موفق باشیم.

وی در ادامه‌ی گفت‌وگوی خود از ارسال دعوت نامه‌ی فدراسیون فوتبال به باشگاه هامبورگ به منظور دعوت برای حضور در تورنمنت چهار جانبه‌ی تهران خبر داد و گفت: دعوت نامه‌ی فدراسیون به دستم رسیده و پس از دیدار هفته‌ی دوازدهم بوندس‌لیگا برای شركت در تمرینات تیم ملی به تهران خواهم آمد.

مهدوی‌كیا تیم‌های رومانی، پاراگوئه و توگو را تیم‌هایی صاحب كیفیت و قدرت ارزیابی كرد و گفت: توگو و پاراگوئه از تیم‌های صعود كرده به جام جهانی است و رومانی نیز از تیم‌های صاحب نام و قدرتمند اروپا است كه تنها به دلیل همگروهی با هلند و چك و قدرت این دو تیم از راهیابی به جام جهانی بازمانده است و بی‌شك در صورتی كه این تیم‌ها با تركیب اصلی به تهران بیایند، بی‌تردید محكی جدی برای تیم ملی خواهد بود.

 پیروزی هامبورگ با گلزنی مهدوی کیا