تبیان، دستیار زندگی
انتخاب دروازه‌بان اصلی تیم بر عهده پروین است مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازیكنان ما روحیه و تجربه لازم را برای شكست تیم استقلال دارند. حمید استیلی در خصوص وضعیت فعلی تیمش در آستانه دیدار با استقلال گفت: مهم‌ترین عام...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمید استیلی : روحیه و تجربه لازم را برای شكست استقلال داریم

انتخاب دروازه‌بان اصلی تیم بر عهده پروین است


مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازیكنان ما روحیه و تجربه لازم را برای شكست تیم استقلال دارند.

حمید استیلی در خصوص وضعیت فعلی تیمش در آستانه دیدار با استقلال گفت: مهم‌ترین عامل موفقیت در این بازی داشتن روحیه و تجربه بالاست و بازیكنان ما با دارا بودن این دو فاكتور توانایی شكست استقلال را دارند. با تجربه‌ای كه بازیكنان ما دارند شكست استقلال دور از دسترس نخواهد بود.

وی ادامه داد: بازی با استقلال در مقایسه با سایر بازی‌های لیگ شرایط متفاوت و ویژه‌ای دارد و نتایج گذشته ما نمی‌تواند مانع از نتیجه‌گیری ما در این دیدار شود. بازیكنان پرسپولیس انگیزه لازم را برای حضور در داربی داشته و فقط برای كسب 3 امتیاز بازی به میدان می‌روند.

استیلی درخصوص دیدار گذشته تیمش برابر صباباتری اظهار داشت: در این بازی شاهد دو نیمه كاملا متفاوت بودیم. در نیمه اول تیم ما بسیار عالی ظاهر شد و رضایت ما را به طور كامل برآورده كرد اما در نیمه دوم بازیكنان كمی افت كردند و بازی بر خلاف میل ما پیش رفت. گلی كه در اوایل نیمه دوم دریافت كردیم استرس زیادی را به بازیكنان ما وارد كرد و بازی تیم ما را با مشكل روبرو ساخت اما پس از 20 دقیقه بازیكنان دوباره به بازی برگشته و گل خورده را جبران كردند.

مربی پرسپولیس افزود: نسبت به دیدارهای گذشته هماهنگی بیشتری میان بازیكنان ما به چشم می‌خورد و در كل می‌توان گفت كه پرسپولیس روند رو به رشدی را طی كرده و روز به روز بهتر می‌شود. با تمرینات سنگینی كه در این هفته برای بازیكنان خود در نظر گرفته‌ایم قصد داریم در بازی با استقلال به مراتب زیباتر و روان‌تر از گذشته بازی كنیم.

وی گفت: ما از نظر بازیكن مشكلی نداریم و هر كدام از بازیكنان پرسپولیس كه در تمرینات این هفته آماده‌تر باشند به تشخیص پروین در تركیب اصلی مقابل استقلال قرار می‌گیرند. انتخاب دروازه‌بان اصلی نیز بر عهده پروین است و هنوز هیچ چیز مشخص نیست. از نظر دروازه‌بان مشكل خاصی نداریم و هر سه دروازه‌بان پرسپولیس در شرایط ایده‌آل و مطلوبی به سر می‌برند.

استیلی در پایان خاطر نشان كرد: اگر بازیكنان ما دستورات كادر فنی تیم را به صورت كامل در زمین اجرا كنند و به دور از حواشی این دیدار تنها بر روی بازی تمركز كنند، مقابل استقلال با موفقیت زمین را ترك خواهند كرد.