تبیان، دستیار زندگی
جلسه ساعت 15: 20 با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز گردید. پس از آن جناب آقای سجادی ضمن عرض خیرمقدم به حضار محترم، گزارشی از فعالیت های شبکه اینترنت و اینترانت تبیان ارائه دادند. پس از اجرای تواشیحی با شعر علامه حسن زاده آملی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین همایش کاربران اصفهانی تبیان


جلسه ساعت 15: 20 با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز گردید. پس از آن جناب آقای سجادی ضمن عرض خیرمقدم به حضار محترم، گزارشی از فعالیت های شبکه اینترنت و اینترانت تبیان ارائه دادند.

پس از اجرای تواشیحی با شعر علامه حسن زاده آملی، میزگردی با حضور جناب آقای دکتر طالب پور، سرکار خانم غروی، آقای وزیری و آقای محمدی تشکیل شد.

فرمایشات جناب دکتر طالب پور در مورد سایت تبیان و وضعیت کنونی آن، و ارائه برنامه های آن جهت توسعه سایت و چگونگی افزایش اطلاعات از طریق کاربران آغاز شد.

جناب دکتر در ادامه در مورد راه اندازی شبکه های زیرساختی اینترنتی در مراکز استانها سخن به میان آورد.

پس از ایشان سرکار خانم غروی معاونت محترم اطلاع رسانی و سردبیر سایت تبیان سخن خود را پیرامون مسائل سایت و اهداف و برنامه های محتوایی و خدماتی سایت آغاز کردند. ایشان در ادامه بخش مشاوره را به عنوان یکی از بزرگترین سرویس های سایت معرفی کردند که در زمینه های مختلف، توسط متخصصان مربوطه به کاربران ارائه می شود که در بین آنها استقبال از مشاوره مذهبی از همه بیشتر است.

سپس آقای محمدی پیرامون بحث عضویت و انجمن های تخصصی تبیان، در خصوص اهداف فعالیت این انجمن ها و تولید محتوا توضیحاتی ارائه نمودند.

در ادامه آقای وزیری در مورد محتوای سایت و توسعه آن، جهت پاسخگویی به نیاز کاربران از طریق تولید محتوای جمعی به وسیله ارسال مقاله در سایت خاطرنشان کردند که بدین وسیله به یکی از اهداف تبیان که کاربر و محتوای ملی است، تحقق می یابد.

پس از پایان یافتن میزگرد، برنامه پرسش و پاسخ با ارائه توضیحاتی از طرف دکتر طالب پور پیرامون وابستگی تبیان و تاریخچه تاسیس آن آغاز شد.

کاربران با ارائه نقطه نظرات خود، سوالاتی را نیز مطرح کردند.

اهم پیشنهادات از این قرار بود:

- درخواست برای عدم ورود تبیان به مسائل سیاسی

- تنوع اطلاعات در زمینه های مختلف مثل پزشکی

- تبیان بیش از این خود را تبلیغ کند

- سرعت در پاسخگویی به سوالات

و اما برخی از سوالات:

- چرا مشاوره های تبیان مثل ادبیات و دفاع مقدس کم شده است؟

- چرا ارائه اینترنت رایگان به شکل امتیازی شده است؟

- چرا یادداشت های مدیر عامل کم شده است؟

- به چه علت فعالیت انجمن ها کند شده است؟

- چرا برخی از انجمن ها حذف شده اند؟

و ...

سایت تبیان