تبیان، دستیار زندگی
محسن رضایی در پیامی به برگزارکنندگان یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس ضمن تشکر از دست اندرکاران این رخداد فرهنگی گفت: برگزاری شکوهمند جشنواره پس از پنج سال وقفه، بیانگر طلیعه امید، نشاط و انگیزه‌ای است که در اصحاب سینمای دفاع مق
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سینمای مقاومت و دفاع مقدس از مرزها فراتر رفته است

محسن رضایی

محسن رضایی در پیامی به برگزارکنندگان یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس ضمن تشکر از دست اندرکاران این رخداد فرهنگی گفت: برگزاری شکوهمند جشنواره پس از پنج سال وقفه، بیانگر طلیعه امید، نشاط و انگیزه‌ای است که در اصحاب سینمای دفاع مقدس وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس به شرح زیر است:

برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس، فرصت مغتنمی است که دیگر بار، از قاطبه کسانی که در عرصه سینما نسبت به اشاعه فرهنگ مقاومت، همت می‌گمارند، تجلیل شود.

بحمدالله در این اتفاق خجسته، سنگ بنای بین المللی این حرکت مبارک گذاشته شد و امید است در سال‌های آتی، دستاوردهای ارزشمند این اقدام میمون را در جغرافیای گسترده‌تر و کشورهای بیشتری شاهد باشیم تا بیاری خداوند متعال گوشه‌هایی از ظرفیت و ابعاد فرهنگ غنی، انسانی و اسلامی دفاع مقدس به جهانیان معرفی شود.

برگزاری شکوهمند جشنواره پس از پنج سال وقفه، بیانگر طلیعه امید، نشاط و انگیزه‌ای است که در اصحاب سینمای دفاع مقدس وجود دارد و شاهدیم که این بار در سی امین سالگرد آغاز دفاع مقدس، سینمای مقاومت و دفاع مقدس از مرزها فراتر رفته است.

اینجانب به نوبه خود از عموم دست اندرکاران این رخداد فرهنگی، تشکر می‌کنم و امیدوارم با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری، متولیان عرصه فرهنگ و هنر، با پشتیبانی و حمایت روزافزون از این ظرفیت بزرگ، اعتلای سینمای دفاع مقدس را بیش از پیش رقم بزنند.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی