تبیان، دستیار زندگی
شانزدهمین روز نمایشگاه قرآن کریم همانند روزهای گذشته با حضور پر جنب و جوش تعداد زیادی از دانش آموزان آغاز شد. طبق منوال روزهای قبل دانش آموزان با حضور در غرفه تبیان با سایت آشنا شدند بعضی از دانش آموزان باعلاقه بیشتری به توض...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور چهره های مطرح ورزشی در غرفه تبیان (گزارش روز شانزدهم)


شانزدهمین روز نمایشگاه قرآن کریم همانند روزهای گذشته با حضور پر جنب و جوش تعداد زیادی از دانش آموزان آغاز شد. طبق منوال روزهای قبل دانش آموزان با حضور در غرفه تبیان با سایت آشنا شدند بعضی از دانش آموزان باعلاقه بیشتری به توضیحاتی که در مورد سایت داده می شد توجه می کردند.

از نکات قابل توجه می توان به حضور یکی از جانبازان سرافراز ایران اسلامی در غرفه تبیان اشاره کرد. این عزیز با تمجید بسیار از سایت تبیان، آن را یکی از نمونه های بارز مبارزه با تهاجم فرهنگی دانست و از مسئولین سایت تبیان خواست تا با گسترش هر چه بیشتر سایت تبیان و جذب بیشتر جوانان دشمن را در راهی که در پیش گرفته است ناکام گذارند.

در این روز همچنان بازار فروش نرم افزار مشکاة داغ بود به نحوی بخش فروش که بارها با کمبود آن نرم افزار مواجه شد.

انجمن:

نام انجمن: ورزش

در اولین ساعات شروع نمایشگاه اعضاء این انجمن با ارائه بروشوری به معرفی انجمن ورزش و اساسنامه آن پرداختند و سپس در ساعت 30/14 مسابقه و قرعه کشی اول این روز برگزار شد. پس از قرعه کشی دوربین خبرساز تبیان به تهیه خبر پرداخت و با تعدادی از برندگان مصاحبه ای انجام داد. تا قبل از افطار نیز به بعضی از دوستانی که به عضویت انجمن ورزش در می آمدند هدایائی از جمله موس پد و کارت اینترنت و ... اهداء شد.

راس ساعت 16 قرعه کشی دوم برگزار شد که افراد زیادی با حضور در قرعه کشی غرفه تبیان منتظر اعلام اسلامی برندگان بودند.

پس از افطار و نماز برگه های آخرین مسابقه انجمن ورزش در این روز نیز پخش گردید که به تعدادی از دوستان جوائزی اهدا گردید.

میهمانان:

قبل از افطار بنا به دعوت بخش ورزشی آقای امیررضا واعظ آشتیانی (رئیس فدراسیون دوچرخه سواری و عضو شورای شهر تهران) میهمان غرفه تبیان بود . وی علاوه بر آشنایی با فعالیتهای موسسه تبیان و سایت از مصاحبه های خود در سایت دیدن نمود و به سئوالات اعضاء انجمن ورزش و دوربین خبرساز تبیان پاسخ داد .

نکته جالب سئوالات غیر ورزشی بود که در مورد شهر تهران عده ای از بازدیدکنندگان از عضو شورای شهر تهران می پرسیدند .

حضور آقای عادل فرودسی پور مجری توانای سیما و برنامه نود در غرفه تبیان جمعیت بسیار زیادی را به غرفه تبیان کشاند. آقای فردوسی پور ضمن تمجید از سایت تبیان، بخصوص بخش ورزش آن از گردانندگان این بخش به خاطر ارائه اخبار روز تشکر کردند. سپس علیرصا بابائی (مدیر روابط عمومی) به توضیح بخشهای دیگر سایت تبیان پرداخت.

دیگر میهمانان ویژه روز شانزدهم امیرقلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران و هادی ساعی قهرمان تکنواندوی جهان بودند. استقبال از این قهرمانان به حدی بود که غرفه تبیان دیگر جائی برای ایستادن نداشت.

بازار امضاء و عکس یادگاری بسیار داغ بود. سپس این دو عزیز به سئوالات تعدادی از بازدیدکنندگان پاسخ گفتند و در ادامه با طرح سئوالی که این 2 ورزشکار مطرح کردند به پاسخهای صحیح هدایائی اهدا گردید. پس از اتمام مراسم به علت ازدحام و استقبال بازدیدکنندگان خروج امیرقلعه نوعی با مشکل مواجه گشت .

حاضرین در این روز:

خانمها: همت- نجف پور – شهبازی – فروزان کیا

آقایان : بابایی- محمدی- خطیبی- ایوبی- حسن زاده- حریریان- حمزه- شادان- عباس زادگان- بهادری- حدادی- جلمبادانی- عطار – رضائی – دهدشتی و مه آبادی

کاربران:

عصاری – یاسر ابراهیمیان

روابط عمومی موسسه تبیان