تبیان، دستیار زندگی
قوانین جدید فوتبال اعلام تک کارت زرد بازیکنان تا فینال محاسبه می‌شد اما طبق قوانین جدید نفراتی که تنها یک اخطار گرفته باشند، اخطار آنها پیش از دیدار نیمه نهایی حذف خواهد شد. همچنین بازیکنان پیش از زدن ضربه پنالتی حق مکث نداشته و در صورت انجام مکث ضربه آنه
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قوانین جدید فوتبال اعلام شد

بخش ورزشی-در نشست هماهنگی صبح دیروز، قوانین جدید مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا 2010 به مسئولان تیم‌های اعلام شد.

نشست هماهنگی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا 2010 در چین ساعت 11 صبح امروز به وقت محلی با حضور نمایندگان 16 تیم حاضر در این رقابت‌ها در هتل مرکزی شهر لینزی برگزار شد.

در این نشست که هوشنگ مقدس به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال، طباطبائیان سرپرست و دکتر حقیقت پزشک تیم جوانان در آن حضور داشتند، مسئولان برگزاری این مسابقات قوانین جدید داوری را اعلام کردند.

بر این اساس در مسابقات گذشته جوانان، تک کارت زرد بازیکنان تا فینال محاسبه می‌شد اما طبق قوانین جدید نفراتی که تنها یک اخطار گرفته باشند، اخطار آنها پیش از دیدار نیمه نهایی حذف خواهد شد. همچنین بازیکنان پیش از زدن ضربه پنالتی حق مکث نداشته و در صورت انجام مکث ضربه آنها محسوب می‌شود.

از سوی دیگر در این نشست از حضور فعال فدراسیون فوتبال ایران در این رقابت‌ها که نمایندگانی در بخش داوری(محسن ترکی به عنوان داور و رضا سخندان به عنوان کمک داور)، کمیته فنی(مرتضی محصص) و بخش دوپینگ که دکتر محمدرضا شریف تنها پزشک حاضر در مسابقات تقدیر شد.

مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای 11 تا 26 مهرماه جاری در شهر زیبو چین در ایالت شاندونگ برگزار می‌شود. تیم فوتبال جوانان ایران در گروه D رقابت‌ها با تیم‌های کره جنوبی، استرالیا و یمن همگروه است.

منبع:مهر

تنظیم:سعیدآقازاده