تبیان، دستیار زندگی
پولادگر: ورزشكاران پرچمدارمبارزه با رژیم اشغالگر قدس می باشند میر اسماعیلی: باید به یاری برادران فلسطینی برویم همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ورزشکاران نیز همپای دیگر اقشار مردم ،شعار مرگ بر صهیونیست و مرگ بر آمریکا ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور گسترده ورزشکاران در روز جهانی قدس

پولادگر: ورزشكاران پرچمدارمبارزه با رژیم اشغالگر قدس می باشند
میر اسماعیلی: باید به یاری برادران فلسطینی برویم


همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ورزشکاران نیز همپای دیگر اقشار مردم ،شعار مرگ بر صهیونیست و مرگ بر آمریکا سر داده و با مردم مظلوم فلسطین،ابراز همدردی می کنند، تا کنون ورزشکارانی از رشته های بوکس و تکواندو کاراته ، جودو در میدان فلسطین حضور پیدا کردند .

همچنین تکواندوکاران هیات استان تهران به صورت گروهی و با لباس ورزشی متحدالشکل در میدان فلسطین حضور پیدا کردند

سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو در میان جمعیت روزه دار حاضر در میدان فلسطین گفت: ورزشكاران در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس از همه پیشگام ترند.

وی كه در راهپیمایی روز قدس در میدان فلسطین حضور پیدا كرده بود گفت: ورزشكاران ما بخاطر قدس بارها از روبرو شدن با حریفان صهیونیست اجتناب ورزیده اند، كسب مدال و مقام برای یك ورزشكار از هر چیز دیگری مهم است اما ورزشكاران ما بارها بخاطر آزادی مردم فلسطین خود را از دستیابی به مدال محروم كرده اند.

وی افزود: مسئله فلسطین مسئله جهان اسلام است و ما هم وظیفه انسانی و هم وظیفه اسلامی خود می دانیم كه از فلسطین حمایت كنیم.

آرش میراسماعیلی نیز ا گفت: باید به یاری برادران فلسطینی برویم

وی افزود ما ورزشکاران همچون همه اقشار مردم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، در راهپیمایی بزرگ روز قدس حضورمی یابیم.

آرش میراسماعیلی قهرمان طلایی جودو جهان که در مسابقات المپیک آتن به دلیل عدم مبارزه با جودوکاری از رژیم اشغالگر قدس یک مدال مسلم را از دست ، ابراز داشت: به هر حال وظیفه هر شیعه و مسلمانی است كه به فرمایش حضرت امام (ره) در مراسم روز قدس شركت كند و با این حركت به نوعی اعتراض خود را به رفتار بی رحمانه رژیم اشغالگر قدس نشان دهد.

وی افزود: ما نیز برای اینكه صدای مردم مظلوم فلسطین را به جهانیان برسانیم وظیفه داریم همراه با آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس شركت كنیم.

 مسئولان سازمان تربیت بدنی درروزجهانی قدس شرکت کردند