تبیان، دستیار زندگی
جدال تیم‌های ذوب آهن اصفهان و راه آهن شهرری در تنها دیدار باقی مانده از هفته نهم لیگ برتر با تساوی به اتمام رسید ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توقف ذوب آهن مقابل راه آهن

راه آهن - ذوب آهن

جدال تیم‌های ذوب آهن اصفهان و راه آهن شهرری در تنها دیدار باقی مانده از هفته نهم لیگ برتر با تساوی به اتمام رسید و شاگردان ابراهیم‌زاده فرصت افزایش امتیازات خود با تیم‌های بالای جدول را از دست دادند.

در تنها دیدار باقی مانده از هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 روز چهارشنبه تیم‌های ذوب آهن اصفهان و راه آهن شهرری در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که جدال آنها در پایان به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

ذوب آهن اصفهان که می توانست با برتری در این دیدار عقب افتاده اختلاف امتیازات خود با تیم‌های بالای جدولی را افزایش دهد، در مصاف خانگی با تیم هفدهم جدول رده بندی نمایشی دور از انتظار داشت و با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

مهدی تارتار که به تازگی هدایت تیم راه آهن شهرری را برعهده گرفته است، پس از برتری هفته هشتم برابر ملوان بندرانزلی، در هفته نهم نیز صدرنشین لیگ برتر و نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را متوقف کرد.

قضاوت دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و راه آهن شهرری برعهده سعید بخشی‌زاده و محمدرضا اکبریان بود. بخشی‌زاده به علت مصدومیت در نیمه دوم جای خود را به محمدرضا اکبریان داد. این دو در دیدار ذوب آهن - راه آهن به محمدرضا خلعتبری از تیم ذوب آهن و ایمان رزاقی راد و حسین پاشایی از تیم راه آهن کارت زرد نشان دادند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری