تبیان، دستیار زندگی
تبیان کودک و نوجوان استان یزد به مناسبت روز جهانی کودک افتتاح خواهد شد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان کودک و نوجوان یزد افتتاح می شود

تبیان کودک و نوجوان یزدان

تبیان کودک و نوجوان استان یزد به مناسبت روز جهانی کودک افتتاح خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی، تبیان یزد در اطلاعیه‌ای که به همین منظور صبح دیروز در این پایگاه درج کرده ، آورده است: شما را در هر سن و سال و با هر علاقه ای که باشید تنها نمی گذارد و هر روز یک برنامه و سرگرمی جدید برای شما خواهد داشت.به مناسبت بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید نیز تصمیم گرفتیم که بخشی را مختص شما کودکان عزیز و نوجوانان گرامی راه اندازی کنیم.

با یاری حق تعالی بخش مستقل کودک و نوجوان از روز سه شنبه 13 مهرماه 89 به مناسبت نزدیک بودن به روز جهانی کودک ( 16 مهر ) کارخود را آغاز خواهد كرد.

شما عزیزان یزدی می توانید در جشنواره مهرانه تبیان یزد که از تاریخ 13 مهرماه لغایت 13 آبان ماه (روز دانش آموز) برگزار می شود، شرکت و با عضویت در تبیان کودک و نوجوان یزد هدیه ای ناقابل را از ما دریافت كنید.

روال عضویت در سایت بدین صورت است که شما پس از ورود کامل اطلاعات خود، یک کپی از شناسنامه و عکس 4*3 خود را اسکن کرده و به همراه فرم اطلاعات ثبت می کنید. همکاران ما در تبیان یزد پس از بررسی صحت اطلاعات شما،اقدام به تائید نهایی عضویت و ارسال کد کاربری و رمز عبور به ایمیل شما می نمایند. محدودیت سنی در نظر گرفته شده برای عضویت از 5 سالگی تا 15 سالگی می باشد. امید است که با عضویت در تبیان کودک و نوجوان یزد و بازدید دائمی از آن، دوستداران خود در تبیان یزد را همراهی نمائید.

لازم به ذکر است این جشنواره ویژه اعضای استان یزد می باشد.

تنظیم: هومن بهلولی