تبیان، دستیار زندگی
خیلی ها معتقدند که با ورود قهوه تلخ به بازار، فروش قلب یخی کم خواهد شد. اما پخش کنندگان این سریال خانگی، نظری غیر از این دارند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قهوه تلخ، فروش قلب یخی را کم نکرده

مراحل فنی قسمت هشتم سریال «قلب یخی» به پایان رسیده‌ است و این قسمت از سریال محمد حسین لطیفی شنبه هفته‌ آینده توزیع می‌شود.

قلب یخی

به گزارش ایسنا، تصویربرداری بخش اول مجموعه‌ «قلب یخی» كه شامل 12 قسمت است به زودی به پایان می‌رسد و پس از وقفه‌ای كوتاه كه برای آماده‌سازی گروه است، تصویر‌برداری اپیزود دوم آغاز خواهد شد. احتمال اضافه‌شدن بازیگران جدید به سریال محمدحسین لطیفی در اپیزود دوم وجود دارد.

در همین ارتباط مشاور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی تصویر دنیای هنر با اعلام این خبر افزود: آمدن «قهوه تلخ» به بازار نیز تاثیری در كاهش فروش «قلب یخی» نداشته است. این سریال علاقه‌مندان خود را پیدا كرده و به طور متوسط هر هفته در پخش اول، از 700 هزار نسخه، 600 هزار نسخه به فروش می‌رسد. 100 هزار نسخه باقی‌مانده نیز به مرور فروش می‌رود.

در حال حاضر، دانلود غیرمجاز و نسخه‌های قاچاق كه در معابر با قیمت نازل به فروش می‌رسد، لطمات مادی و معنوی زیادی به تولید‌كنندگان و عوامل مجموعه‌های «قلب یخی» و «24» وارد می‌كند

وی ادامه داد: در بخش اول «قلب یخی» 80 تا 85 درصد سی‌دی‌ها و دی‌وی‌دی‌های پخش شده به فروش می‌رسد. طبق آمار به دست آمده، 600 هزار خریدار ثابت داریم كه اگر خانواده هر خریدار شامل 4 نفر باشند، 2 میلیون و 400 هزار بیننده ثابت در هر قسمت داریم.

مشاور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی تصویر دنیای هنر در پایان ابراز تاسف كرد: در حال حاضر، دانلود غیرمجاز و نسخه‌های قاچاق كه در معابر با قیمت نازل به فروش می‌رسد، لطمات مادی و معنوی زیادی به تولید‌كنندگان و عوامل مجموعه‌های «قلب یخی» و «24» وارد می‌كند.


گروه سینما و تلویزیون تبیان