تبیان، دستیار زندگی
سایپا حریف دردسر سازی برای استقلال خواهد بود باید مراقب باشیم گل نخوریم تیم ما پس از تساوی مقابل فجرسپاسی شیراز تمام توجه خود را به دیدار مقابل سایپا معطوف کرده است. امیرقلعه نوعی در ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما در این ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صحبتهای قلعه نوعی قبل ازدیداربا سایپا

سایپا حریف دردسر سازی برای استقلال خواهد بود
باید مراقب باشیم گل نخوریم


تیم ما پس از تساوی مقابل فجرسپاسی شیراز تمام توجه خود را به دیدار مقابل سایپا معطوف کرده است.

امیرقلعه نوعی در ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و از آمادگی کافی برخورداریم تا مقابل حریف سختکوش خود به پیروزی دست پیدا کنیم. سایپا تیم بسیار خوبی است و با توجه به بازیکنان جوانی که در اختیار دارد می تواند برای تیم استقلال حریف دردسازی باشد. ضمن اینکه کادر مربیگری سایپا دانش بالایی دارد و نتایج اخیر این تیم بیانگر این موضوع است.

وی در ادامه افزود: گل زدن به تیم فوتبال سایپا کار سختی است و این تیم در تغییر وضعیت از دفاع به حمله از تبحر بالایی برخوردار است.ضمن اینکه ما باید دراین دیدار مراقب باشیم تا گل نخوریم چراکه این تیم ساختار دفاعی مستحکمی دارد و جبران گل خورده سخت است.

قلعه نوعی در پایان در خصوص بازی هفته دهم مقابل پرسپولیس گفت: ما در هر دیدار فقط به همان بازی فکر می کنیم.بنابراین دردیدار مقابل سایپا فقط به بازی مقابل این تیم فکرمی کنیم و فکر کردن به بازی با پرسپولیس را به زمان خودش محول می کنیم.