تبیان، دستیار زندگی
دایی برای پروین دسته گل برد دایی برای پروین دسته گل برد دو تیم پرسپولیس و صباباتری برگزار کننده حساس ترین دیدار هفته نهم رقابت های لیگ برتر بودند که این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو خاتمه یافت. این بازی دارای نکات حاشیه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حاشیه دیدار پرسپولیس ـ صباباتری؛

دایی برای پروین دسته گل برد


دایی برای پروین دسته گل برد

دو تیم پرسپولیس و صباباتری برگزار کننده حساس ترین دیدار هفته نهم رقابت های لیگ برتر بودند که این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

این بازی دارای نکات حاشیه ای جالبی بود که در زیر می خوانید؛

اعتراض تماشاگران

اکثر تماشاگرانی که برای دیدن این بازی به استادیوم آزادی می آمدند به زمان برگزاری این دیدار اعتراض داشتند. آن ها معتقد بودند که بازی باید ساعت 18 برگزار می شد تا تماشاگران مشکلی برای بازگشت به منازل پیدا نکنند.

آزادی تاریک بود!

تا دقایقی قبل از شروع بازی دو پروژکتور ورزشگاه آزادی روشن نشده بود تا استادیوم تا حدود زیادی تاریک باشد. ده دقیقه قبل از شروع بازی پروژکتورها روشن شد.

صبا اول آمد

بازیکنان صباباتری جلوتر از پرسپولیسی ها ساعت 30/18 دقیقه وارد زمین چمن شدند تا بدن های خود را گرم کنند. ده دقیقه بعد هم بازیکنان پرسپولیس به زمین آمدند، در این میان بسیاری از بازیکنان دو تیم با یکدیگر خوش و بش کردند.

شعار علی دایی

تماشاگران حاضر در جایگاه و روبروی جایگاه پس از ورود بازیکنان صباباتری به زمین، علیه دایی شعار داده و الفاظ ناشایستی به کار بردند. البته دایی عکس العمل خاصی نشان نداد.

خوش و بش یحیی با ابراهیمی

بازیکنان دو تیم در دو نیمه زمین بدن های خود را گرم کردند. در این میان یحیی گل محمدی به سمت ناصر ابراهیمی رفت و لحظاتی با مربی سابق خود صحبت کرد. خوش و بش یحیی با هم بازی های قدیمی خود جالب و دیدنی بود.

نوازی تشویق شد

عده کمی از تماشاگران استقلال هم در ورزشگاه حضور داشتند تا همراه با طرفداران صبا این تیم را تشویق کنند. در این میان استقلالی ها با دیدن نوازی او را به شدت تشویق کردند.

افشین هم آمد

افشین پیروانی این روزها اکثر بازی های پرسپولیس در تهران را از نزدیک تماشا می کند. او دقایقی قبل از شروع بازی وارد ورزشگاه شد و مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

• دسته گل دایی

رویارویی پروین و دایی این بازی را تحت الشعاع خود قرار داده بود و خیلی ها منتظر بودند تا ببینند دایی برای پروین گل می برد یا نه. کاپیتان صبا با یک دسته گل به طرف پروین رفت تا اکثر تماشاگران بهت زده این صحنه را نگاه کنند. جالب اینجاست که آن ها دایی را تشویق نکردند.

برانکو هم بود

برانکو ایوانکوویچ هم لحظاتی قبل از شروع بازی به استادیوم آزادی آمد تا این دیدار حساس را از نزدیک نگاه کند. در تعطیلی تمرینات تیم ملی تماشای بازی های لیگ مهم ترین سرگرمی برانکوست.

کریم و دایی

در غیاب بهروز رهبری فرد بازوبند کاپیتانی به کریم باقری رسید. در طرف مقابل دایی کاپیتان صباباتری بود تا رویارویی آن ها در ابتدای بازی ما را به یاد سال های نه چندان دور بیندازد که این دو در تیم ملی بازی های درخشانی را از خود به نمایش می گذاشتند.

مرا می زدند!

در طول نود دقیقه بازیکنان پرسپولیس چند بار روی دایی خطا کردند که کاپیتان صبا مدام به داور اعتراض می کرد. او معتقد بود که حرکات پرسپولیسی ها خشن است و حتی بعد از بازی گفت که آن ها مرا می زدند.

دومین گل انصاریان به صبا

انصاریان با ضربه سر دروازه صباباتری را باز کرد تا دومین گل خود را به این تیم بزند. او فصل گذشته در بازی برگشت نیز تنها گل تیمش را به ثمر رساند تا پرسپولیس سه امتیاز آن بازی را بگیرد.

دایی بالاخره گل زد

دایی تا به حال مقابل پرسپولیس موفق به گل زنی نشده بود، او در بازی پنجشنبه شب در نهایت به این مهم رسید. باید دید که دایی می تواند دروازه استقلال را هم باز کند.

عصبانیت گل محمدی

از ابتدای بازی مشخص بود که گل محمدی عصبانی است. او بارها روی بازیکنان پرسپولیس خطا کرد و حتی در یک حمله با علیزاده درگیر شد تا اکثر طرفداران پرسپولیس علیه یحیی شعار بدهند. در این صحنه علیزاده از پرسپولیسی ها خواست که شعار ندهند.