تبیان، دستیار زندگی
گل ها چه مصنوعی و چه زنده، زیبایی خاصی به چشم انداز خانه و محل کارتان می دهند، گل های طبیعی به خاطر لطافت، طراوت و زیبایی خاصی که دارند به انسان شادابی می بخشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راز گل
گل

گل ها چه مصنوعی و چه زنده ، زیبایی خاصی به چشم انداز خانه و محل کارتان می دهند. گل های طبیعی به خاطر لطافت ، طراوت و زیبایی خاصی که دارند به انسان شادابی می بخشند.

با نگاه کردن به گل ها انسان می تواند در عظمت آفرینش خداوند سبحان بیشتر تفکر کند.

پس به گل نباید از جنبه مادی نگاه کرد همچنین گل های طبیعی به خاطر داشتن روح زندگی ، با روح انسان سازگارتر است .

برای آن که عمر گل ها را زیادتر کنید لازم است به آن ها زود به زود آب بدهید. دادن آب تمیز و به موقع به اقتضای طبیعت نوع گل ها ، عمرشان را زیاد می کند هیچ گاه گلدان ها را پشت شیشه و در معرض تابش آفتاب قرارندهید و حتی الامکان آن را در جای خنکی بگذارید .

در طول شب هم بهتر است گلدان را دراتاق خنکی قراردهید تا از دوده ، غبارو هوای آلوده دور باشد . در فصل تابستان که گاه هوای اتاق خیلی گرم می شود می توانید یک روزنامه را خیس کنید و روی گل ها قراردهید. رطوبت کاغذ برای گل ها مفید خواهد بود . صبح روزنامه را بردارید و دوباره به گلدان ها آب تمیز بدهید.

بهتر است به اقتضای طبیعت هر گل به آن ها آب بدهید هم چنین می توانید چند حبه قند در آب گلدان بیندازید تا عمر گل ها ، زیادتر شود.

اگر نیازبه اطلاعات مفید در زمینه خانه داری می باشید می توانید با خرید این کتاب از فروشگاه اینترنتی تبیان به اطلاعات خوبی دست یابید.

کتاب راه و رسم خانه داری / اصغر جدایی

برای خرید کتاب راه و رسم خانه داری کلیک کنید.

تنظیم: آقایی


برای خرید کتب کودکان و نوجوانان کلیک کنید.

برای خرید کتب روانشناسی کلیک کنید.

برای خرید از فروشگاه اینترنتی کلیک کنید.