تبیان، دستیار زندگی
1- لطفاً خودتان را معرفی بفرمائید و بگوئید چه مدت است که عضو تبیان هستید؟ محسن عصاری هستم، 19 ساله؛ و مدت 2 سال است که عضو تبیان هستم. 2- از چه طریقی با سایت تبیان آشنا شدید؟ و چه عاملی باعث شد که عضو تبیان شوید؟ تعدادی از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصاحبه با مدیر انجمن ورزشی تبیان

1- لطفاً خودتان را معرفی بفرمائید و بگوئید چه مدت است که عضو تبیان هستید؟

محسن عصاری هستم، 19 ساله؛ و مدت 2 سال است که عضو تبیان هستم.

2- از چه طریقی با سایت تبیان آشنا شدید؟ و چه عاملی باعث شد که عضو تبیان شوید؟

تعدادی از دوستان من عضو سایت بودند که تبیان را به من معرفی کردند و من هم عضو سایت شدم. حقیقی بودن کاربران مرا جذب تبیان کرد به نحوی که احساس کردم می توانم با همه آنها ارتباط داشته باشم.

3- از چه طریقی با انجمن ها آشنا شدید؟

از طریق تبلیغاتی که در سایت برای انجمن می شد با آن آشنا شدم.

4- چرا انجمن ورزشی را انتخاب کردید؟

چون به ورزش علاقه دارم.

5- چه شد که کاندیدای مدیریت انجمن ورزشی شدید؟

ابتدا فکر نمی کردم که بتوانم مدیر انجمن ورزشی شوم ولی پس از اینکه با انجمن ها و وظایف آنها بیشتر آشنا شدم متوجه شدم که توانایی مدیریت انجمن را دارم.

6- وظایف مدیر انجمن ورزشی چیست؟

مدیر هر انجمن، پل ارتباطی اعضاء انجمن است با مسئولین موسسه تبیان؛ از وظائف دیگر آن آگاهی از نظرات و علائق اعضاء، و بررسی مسائل روزمره در آن انجمن است.

در مورد انجمن ورزشی نپرداختن به یک ورزش خاص و گسترش انجمن در دیگر ورزشها و ایجاد تیم های ورزشی مختلف با کمک اعضای انجمن ورزشی، مثلاً تیم فوتبال تبیان.

7- درمورد تیم فوتبال تبیان صحبت کردید آیا برنامه ای هم برای ایجاد آن دارید؟

بله، ولی باید ابتدا اعضا ثابت انجمن شناسائی شوند که این کار حدود 3 ماه به طول می انجامد. سپس دعوت از اعضاء برای تست کیفیت فوتبال آنها که توسط یک مربی کار آزموده انجام می شود.

8- فکر می کنید آوردن یک مربی کار آزموده کار راحتی باشد؟

در صحبت هایی که با مدیرعامل محترم موسسه تبیان داشتیم ایشان قول همکاری و تهیه امکانات در حد توان را دادند. پس از تشکیل تیم و تمرینات ابتدا سعی داریم تا با برگزاری مسابقه با تیمهای سازمانها و ادارات دیگر وضیعت تیم را بسنجیم و اگر قابل قبول بود به فکر مراحل بالاتر باشیم.

9- حالا کمی به سایت تبیان بپردازیم، نظر شما در مورد سایت تبیان چیست؟

در مجموع سایت بسیار خوبی است: محتوای سایت خیلی خوب است در هر زمینه ای می توان اطلاعات کسب کرد. سیستم جدید اینترنت رایگان ، و نیز تالار گفتگوها بسیار خوب شده، فقط کمی سرعت اینترنت پایین است

10- نظر شما در مورد بخش ورزشی سایت تبیان چیست؟

بخش ورزشی سایت چون به همه رشته های ورزشی می پردازد خیلی خوب است. بخش خبرهای ورزشی آن را خیلی دوست دارم و عکس روز و گل های بازیهای فوتبال به صورت تصویری نیز بسیار جذاب است.

11- نظر شما در مورد غرفه تبیان در نمایشگاه امسال قرآن کریم چیست؟

ظاهر غرفه تبیان بسیار زیبا شده - از اینکه جائی برای تشکیل انجمن ها در غرفه در نظر گرفته شده تا بتوانند در آنجا گردهم جمع شوند خیلی عالی است. اما به نظر من تعداد بازدیدکننده ها نسبت به پارسال کمتر شده که آن هم به خاطر دوری مسیر نمایشگاه قرآن است.

12- با توجه به اینکه در شب های قدر قرار داریم چه آرزویی برای انجمن ورزشی و تبیان داری ؟

آرزوی من برای انجمن ورزشی تبیان این است که این انجمن روزی به جایی برسد که اکثر جوانان ایرانی در آن عضو باشند و بتوانند در آن به فعالیت بپردازند. و در مورد تبیان هم، این که در سطح کشور کاملاً شناخته شود و دارای اعضاء میلیونی باشد.

13- حرف آخر؟

به خاطر این فضای زیبایی که در غرفه تبیان ایجاد کرده اید متشکرم و آرزو می کنم که این صمیمیت بین کاربران همین طور ادامه داشته باشد و انشاء ا... غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن سال آینده با شکوه تر باشد.

روابط عمومی موسسه تبیان