تبیان، دستیار زندگی
همان طور که اطلاع دارید واحد امور کاربران سایت تبیان در ایام ماه مبارک رمضان عضویت ویژه را با سی درصد تخفیف به مبلغ 10000 تومان به شما عزیزان تقدیم نمود و کلیه افرادی که در این ماه عضو ویژه تبیان شدند به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبریک ویژه به برنده ویژه 2 میلیون تومانی

کادو، جایزه، هدیه

همراهان و خوبان همیشگی سایت تبیان

همان طور که اطلاع دارید واحد امور کاربران سایت تبیان در ایام ماه مبارک رمضان "عضویت ویژه" را با سی درصد تخفیف به مبلغ 10000 تومان به شما عزیزان تقدیم نمود و کلیه افرادی که در این ماه عضو ویژه تبیان شدند به همراه سایر اعضای ویژه توانستند در قرعه کشی 20 میلیون ریالی شرکت کنند.

این جایزه هدیه معنوی تبیان به اعضای ویژه ای بود که یا قبلاً عضو ویژه سایت شده و یا در این مدت به جمع دیگر دوستان پیوستند. وعده ما این بود که هر کسی که برنده شود همراه با یکی از عزیزان خانواده شان کمک هزینه سفر حج واجب را به مبلغ دو میلیون تومان دریافت نماید.

کادو، جایزه، هدیه

برنده خوش شانس چه کسی است؟

جناب آقای شکور هاشمی از استان زنجان برنده ویژه این دوره شدند. سایت تبیان به شما دوست عزیز و محترم تبریک ویژه گفته و آرزوی موفقیت برای شما و خانواده محترم  را دارد.

انشاءالله به زودی در بخش باشگاه کاربران مصاحبه ای از این دوست عزیز و دیگر دوستانی که تاکنون برنده عضویت ویژه شدند برروی سایت ارسال خواهد شد.

شما اعضای خانواده بزرگ تبیان می توانید با امضای خود به این دوست عزیز تبریک بگویید. 

تاریخ قرعه کشی بعدی برای اعضای ویژه 30 مهر ماه 89 است و به برنده یک عدد لپ تاپ هدیه داده خواهد شد. اگر می خواهید عضو ویژه تبیان شوید اینجا کلیک کنید.

عضویت ویژه چیست و خدمات بسته عضویت ویژه شامل چه مواردی است ؟

راهنمای عضویت ویژه در سایت تبیان

اگر می خواهید عضو تبیان شوید اینجا کلیک کنید