تبیان، دستیار زندگی
انتخاب آثار نمایشگاه توسط استادان مجرب کشور انجام می شود. .او از برگزاری نمایشگاه آثار منتخب در تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از چاپ کتاب آثار منتخب، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاهی از آثار تجسمی رضوی

مهد فرهنگ و هنر ایران اسلامی در دهه کرامت شاهد برپایی دومین نمایشگاه بزرگ هنرهای تجسمی رضوی با عنوان «هشت بهشت» خواهد بود.

نمایشگاهی از آثار تجسمی رضوی

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان این خبر افزود: علاقه مندان برای حضور در این نمایشگاه تا ۱۱ مهرماه فرصت دارند آثار خود را در رشته های نقاشی، سفال، نگارگری و تذهیب به نگارخانه های رضوان، آرتین و پارسه ارسال کنند.حسین  مسگرانی افزود: اندازه و تکنیک آثار آزاد است و آثار منتخب نمایشگاه در کتابی چاپ می شود.

وی درباره داوری آثار افزود: انتخاب آثار نمایشگاه توسط استادان مجرب کشور انجام می شود. .او از برگزاری نمایشگاه آثار منتخب در تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از چاپ کتاب آثار منتخب، این آثار در نگارخانه هنر ایرانی در تهران به نمایش درخواهد آمد.مسگرانی زمان افتتاح نمایشگاه ها را ۱۷ الی ۲۱ مهرماه عنوان کرد و گفت: نمایشگاه تذهیب و نگارگری ۱۷ مهر درنگارخانه رضوان، نقاشی ۱۸ مهرماه در نگارخانه آرتین، نقاشی ۱۹ مهر در نگارخانه آسمان، سفال ۲۰ مهر در نگارخانه پارسه و ۲۱ مهر در نگارخانه امام رضا(ع) افتتاح می شود.

وی زمان اختتامیه نمایشگاه ها را ۲۹ مهرماه دانست و ادامه داد: اختتامیه کلیه نمایشگاه ها ۲۹ مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار می شود.وی ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، کانون هنرمندان و نگارخانه های معتبر شهر مشهد می باشد.


منبع: روزنامه خراسان

تنظیم برای تبیان: سمانه دولت آبادی