تبیان، دستیار زندگی
طریقه چیدن وسایل داخل كمد دیواری به خصوص در فضاهای محدود دارای اهمیت است. در ذیل روش‌های مختلفی را جهت استفاده بهینه معرفی می‌كنیم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استفاده بهینه از كمد دیواری

طریقه چیدن وسایل داخل كمد دیواری به خصوص در فضاهای محدود دارای اهمیت است. در ذیل روش‌های مختلفی را جهت استفاده بهینه معرفی می‌كنیم :

کمد

- با طبقه‌بندی كردن كمد دیواری‌ها، حداكثر استفاده را از فضا ببرید تا جای كافی برای قرار دادن تی‌شرت‌، شلوار لی و ژاكت‌های تا شده داشته باشید. همچنین با استفاده از جعبه و سبد كلیه وسایل ریز را سر و سامان دهید.

- به كمك گیره‌های چسبی، از هر سانتی‌متر دیوار استفاده كنید. با این وسیله ارزان از له شدن وسایل سبك مانند كلاه جلوگیری می‌كنید و می‌توانید روسری و كمربندها را روی آن آویزان كنید.

کمد

- با پایان یافتن زمستان، آویزان بودن ژاكت و لباس‌های زمستانی جای زیادی از كمد شما را خواهند گرفت. آن‌ها را داخل جعبه مقوایی بزرگ بگذارید و در قفسه‌های بالایی قرار دهید. با تمیز كردن و برداشتن چكمه‌ها، جا را برای صندل و لباس‌های تابستانی باز كنید.

- اگر پاسخ شما به سوال‌هایی مانند: آیا این لباس مناسب است؟ آیا آن را می‌پوشم؟ آیا ظاهر خوبی دارد؟ منفی است، بدون هیچ درنگی از دست آن‌ها كه مطمئنا لباس‌های اضافی و بدون استفاده هستند، راحت شوید.

کمد

- اگر تی شرت‌ها، ژاكت‌ها و لباس‌ها را خیلی فشرده داخل كمد قرار داده‌اید و در دسترسی به آن‌ها دچار مشكل هستید، با یك ابتكار فضای مناسبی برای آویختن شلوارها خواهید داشت. با استفاده از این میله‌های چوبی قابل چرخش، به راحتی امكان آویختن و دسترسی به 10 شلوار فراهم می‌شود.

کمد

- اگر در اتاق‌ها جای  كافی برای ساخت كمد دیواری ندارید، از هر فضای باریك ممكن برای قرار دادن وسایل استفاده كنید. در اینجا این كمد باریك در نزدیكی شومینه، جای مناسبی برای آویختن كیف‌ و كفش فراهم كرده است.

کمد

- لباس‌ها را طوری داخل دراور بچینید كه به‌راحتی امكان برداشتن آن‌ها را داشته باشید. می‌توانید آن‌ها را از هم تفكیك كنید.

- حتی كوچك‌ترین كمد دیواری را می‌توان طوری تقسیم بندی كرد كه بتوان حداكثر استفاده را از آن برد. با گذاشتن وسایل ریز داخل جعبه‌ها از آن‌ها را در برابر گرد و غبار محافظت ‌كنید.

منبع : همشهری آنلاین

گروه خانواده و زندگی تبیان - تنظیم : نداداودی

مقالات مرتبط :

مکان های مخفی را بشناسید

زیبا و کم هزینه

رفع مشکل اکثر خانم ها!

6قدم تا خانه ای دلنشین

باز هم مشکل کمبود جا!

راه حل های معجزه گر!

بیشترین استفاده از کمترین مکان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.