تبیان، دستیار زندگی
همان طور که وعده ایجاد تغییراتی را در بخش ثبت مطالب روزانه به شما عزیزان داده بودیم، از این پس انتخاب برنده ی هر ماه را از طریق نظرسنجی به عهده ی شما عزیزان و خوبان گذاشته‌ ایم. این فرصت برای‌ هر یک از شما ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از این پس برنده را شما انتخاب کنید

برنده

دوستان و همراهان همیشگی تبیان

همان طور که وعده ایجاد تغییراتی را در بخش ثبت مطالب روزانه به شما عزیزان داده بودیم، از این پس انتخاب برنده ی هر ماه را از طریق نظرسنجی به عهده ی شما عزیزان و خوبان گذاشته‌ ایم. این فرصت برای‌ هر یک از شما ایجاد شده تا بتوانید طبق نظر و معیارهای خود انتخاب کننده باشید . (نفر اولی که بیشترین امتیاز را در نظرسنجی به دست آورده باشد برنده و به 5 نفر بعدی که بالاترین امتیاز را داشته باشند دسترسی مستقیم برای ثبت مطالب خواهیم داد.)

برنده ثبت مطالب

ملاک های انتخاب شما

از نظر شما چه نحوه فعالیتی در این محیط مقبول است؟

شما چه نوع مطالبی را بیشتر می پسندید؟

در انتخاب کاربران فعال و برگزیده بخش از نظر شما چه ملاک‌هایی باید در نظر گرفته شوند؟

برنده ثبت مطالب

اما مژده ما:

تاکنون کاربران بسیاری در بخش ثبت مطالب روزانه مطلب ثبت نموده و تعدادی نیز برنده شده اند. مدیریت این بخش در نظر دارد که در پایان هر فصل کاربری را که بیشترین مطالب را از حیث کمی و کیفی ثبت نموده باشد، به عنوان کاربر منتخب فصل انتخاب نماید.

پس دوستان و همراهان همیشگی بشتابید که در پایان آذرماه کاربر منتخب فصل پاییز انتخاب خواهد شد . منتظر مطالب مفید جدید و جالب شما هستیم.

همچنین از کلیه عزیزانی که با ایجاد تغییرات جدید در بخش ثبت مطالب روزانه اعضا همکاری نموده و مطالب خود را در بخش های مرتبط و با ذکر منبع برای ما ارسال می نمایند تشکر می کنیم.

کلیه اعضای تایید اولیه و نهایی تبیان می توانند در این نظرسنجی شرکت نمایند.

برای شرکت در نظرسنجی اینجا کلیک کنید.


بخش امور کاربران سایت تبیان

طوفانی دیگر در راه است

مرامنامه فعالیت های کاربران سایت تبیان

برنده مرداد ماه 89 در بخش ثبت مطالب

برنده تیرماه 89 ثبت مطالب روزانه اعضا