تبیان، دستیار زندگی
لیگ 81 " در حالیکه هنوز نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران  کاملاً به پایان نرسیده ، تغییرات نسبتاً زیادی در اعضای تیم های حاضر می بینیم .  ابتدا در استقلال اهواز مهدی مناجاتی پس از چند روزی جای خود را به جلال چرا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

" رفت و آمد مربیان در نیم فصل لیگ 81 "

در حالیکه هنوز نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران  کاملاً به پایان نرسیده ، تغییرات نسبتاً زیادی در اعضای تیم های حاضر می بینیم .  ابتدا در استقلال اهواز مهدی مناجاتی پس از چند روزی جای خود را به جلال چراغپور داد و او هم پس از کسب نتایج ضعیف استعفاء کرد تا امیر قلعه نوعی سرمربی این تیم گردد .

ابومسلم که فرهاد کاظمی را از دست داده بود انتظارات  بالایی  داشت ؛ محمود یاوری بالاخره نتوانست نتیجه بگیرد و او هم پس از چند شکست استعفاء کرد تا فیروز کریمی سرمربی شهاب زنجان که او هم چند روز پیش از شهاب استعفاء کرده بود ، سرمربی جدید ابومسلم در لیگ برتر شود .  حضور کریمی در لیگ قطعاً به سطح کیفی آن می افزاید . در صنعت نفت آبادان منصور پور حیدری هم به دلیل عدم نتیجه گیری و هم به خاطر پیوستن به استقلال به عنوان مدیرفنی کناره گیری را ترجیح داد ،  تا فعلاً پرویز مظلومی کمک وی به عنوان سر مربی ، هدایت نفتی ها را بر عهده بگیرد.

نکته جالب ،  صبر مسئولان تیم پیکان بود ، آن وقتی که همگان انتظار بر کناری دکتر ذوالفقارنسب را به علت نتایج ضعیف داشتند ، دادرس مدیر عامل این باشگاه با درایت و حمایت از کادر فنی ، خود آنان را به روحیه خود باوری رساند و فرصت کافی به آنها داد و اکنون چند هفته ای است واقعاً پیکان خوب حرکت می کند.

هر چند که از تیم بزرگ استقلال نیز هر لحظه بوی تغییر و تحول فنی می آید ،  اما هنوز فقط صحبت از اضافه شدن پورحیدری به عنوان مدیر فنی است.  در آن سوی میدان ، یعنی پرسپولیس صحبت از آمدن اشمیت آلمانی به عنوان مربی درکنار سرخپوشان است که هنوز در پرده ای از ابهام قرار دارد. به هر حال مربیان تیم های انتهای جدولی نیز درحاشیه امنیت قرار ندارند و هر روز و پس از بازی هایشان صحبت هایی مبنی بر برکناری کادر فنی آنها به گوش می رسد.

حال باید دید چه کسان و یا مربیان دیگری در لیگ برتر قربانی عدم نتیجه گیری می شوند.