تبیان، دستیار زندگی
علائم مختلفی مانند علائم راهنمایی و رانندگی، ورود افراد متفرقه ممنوع، سیگار نکشید، از خط قرمز جلوتر نیاستید و غیره را ما به کرات می‌بینیم ولی چندان به آنها توجهی نمی‌کنیم، بعضی وقت‌ها رعایت نکردن این نکات سبب زیان رسیدن به شخص خودمان می‌شودو در بعضی از مو
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لطفا سیگار نکشید

علائم مختلفی مانند علائم راهنمایی و رانندگی، ورود افراد متفرقه ممنوع، سیگار نکشید، از خط قرمز جلوتر نیاستید و غیره را ما به کرات می‌بینیم

ولی چندان به آنها توجهی نمی‌کنیم، بعضی وقت‌ها رعایت نکردن این نکات سبب زیان رسیدن به شخص خودمان می‌شود و در بعضی از مواقع به دیگران نیز ضرر و زیان خواهیم رساند مثل کشیدن سیگار!

لطفا سیگار نکشید please dont smoking

لطفاً در این مکان سیگار نکشید!

این‌بار اگر شما دوست ندارید که یک آلارم بلند توی صورتتان جیغ بکشد و سبب آبروریزی شود حتماً سیگار خود را قبل از رسیدن به مکان‌های ممنوعه سیگار خود را خاموش کنید.

لطفا سیگار نکشید please dont smoking
لطفا سیگار نکشید please dont smoking

جهت یادآوری, در مکان‌های عمومی کشیدن سیگار ممنوع است و با این دستگاه جدید که در مکان‌های عمومی مانند ایستگاه‌های اتوبوس و یا محل بازی بچه‌ها و پارک نصب می‌شود به دلیل صدای بلندی که تولید می‌کند که بیشتر شبیه آژیر است از سیگار کشیدن افراد جلوگیری می‌کند.

لطفا سیگار نکشید please dont smoking
لطفا سیگار نکشید please dont smoking

عکس‌های مربوط به این دستگاه را ببینید. (بر روی عکس‌ها کلیک کنید تا واضح‌تر و بزرگ‌تر دیده شوند).

طرز کار آن بدین‌گونه است که زمانی که دود سیگار از محفظه دستگاه وارد می‌شود دستگاه روشن می‌شود، (دکمه روشن شدن این دستگاه تنها به دود سیگار حساسیت دارد ) و پس از روشن شدن شروع به آلارم دادن می‌کند.

منبع: http://www.yankodesign.com/2010/06/14/i-said-quit-the-stick-mister/

نوشته : فائزه سیدخاموشی