تبیان، دستیار زندگی
ابراهیمی: به سیاست‌های سازمان كاری نداریم هر موقع پروین رفت ما هم می‌رویم مربی تیم فوتبال پیروزی گفت: علی پروین در بازی با صباباتری روی نیمكت حضور خواهد داشت و تیم زیرنظر مستقیم وی بازی خواهد كرد. ناصر ابراهیمی  اظهار كرد: ع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی پروین در بازی با صباباتری روی نیمكت می‌نشیند

ابراهیمی: به سیاست‌های سازمان كاری نداریم
هر موقع پروین رفت ما هم می‌رویم

مربی تیم فوتبال پیروزی گفت: علی پروین در بازی با صباباتری روی نیمكت حضور خواهد داشت و تیم زیرنظر مستقیم وی بازی خواهد كرد.

ناصر ابراهیمی  اظهار كرد: علی پروین تمرینات تیم را دنبال می‌كند و حضور وی در تمرینات نیز انگیزه بازیكنان را برای فعالیت مجدد دو چندان كرده است.

ابراهیمی خاطر نشان كرد: پروین سرمربی پرسپولیس است و تیم باید زیر نظر وی فعالیت كند.

وی در پاسخ به این سوال كه «آیا از تصمیم احتمالی سازمان تربیت بدنی برای تغییر در كادر فنی پرسپولیس اطلاعی دارید» توضیح داد: ما با سیاست‌های سازمان كاری نداریم. تا هر زمانی كه پروین باشد ما نیز خواهیم بود. هر وقت و تحت هر شرایطی كه او از پرسپولیس برود ما نیز این تیم را ترك خواهیم كرد.

ابراهیمی خاطر نشان كرد: در بازی با صبا معدنچی را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم ولی با آمادگی كامل به مصاف این تیم خواهیم رفت.

مربی تیم فوتبال پیروزی گفت: پرسپولیس به روزهای گذشته بازخواهد گشت. ما با حمایت هواداران و تلاش بازیكنان به دنبال جبران نتایج گذشته هستیم و قطعا به آن دست خواهیم یافت.

گزارشی از تمرین پرسپولیس وگفتگو با بازیکنان این تیم

برتری پرسپولیس درنبودپروین

استقبال پروین ازپرسپولیس درفرودگاه