تبیان، دستیار زندگی
كو در تشریح نتایج سفرش به اروپا می گوید كمپ فریدریش هافن بهترین شرایط را دارد احتمال حضور كرواسی در ایران وجود دارد سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان پس از بازگشت از سفر هشت روزه‌ی خود به اروپا نتایج این سفر را مثبت ارزیابی كرد. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمرینات تیم ملی هفدهم آبان آغاز می‌شود

برانكو در تشریح نتایج سفرش به اروپا می گوید كمپ فریدریش هافن بهترین شرایط را دارد احتمال حضور كرواسی در ایران وجود دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان پس از بازگشت از سفر هشت روزه‌ی خود به اروپا نتایج این سفر را مثبت ارزیابی كرد.

برانكو ایوانكوویچ  درباره‌ی نتایج سفرش به اروپا اظهار كرد: این سفر دستاوردهای خوبی را برای تیم ملی به همراه داشت و برای این كه بتوانم شرایط چندین كمپ ورزشی در آلمان را مشاهده كنم چند روز بیشتر در آنجا اقامت داشتم ضمن آن كه در این سفر شرایط فنی كه تیم ملی در زمان اقامت در آلمان به آن احتیاج دارد را از جمله غذاهای هتل‌ها، وسایل مورد نیاز در میادین ورزشی و زمین‌های فوتبال را مورد ارزیابی قرار دادم.

وی افزود: انتخاب كمپ فریدریش هافن به سود تیم ملی خواهد بود. اما تصمیم نهایی برای گزینش كمپ تیم ملی در جام جهانی بر عهده‌ی فدراسیون فوتبال است. اما فریدریش هافن بهترین شرایط را به لحاظ آرامش و استاندارد داراست. ضمن آن كه هتل این كمپ دارای دو بخش خواهد بود و در بخش اول امكانات اقامتی به طور كامل آماده است و در بخش دوم دو زمین چمن مصنوعی و طبیعی به ما این اجازه را خواهد داد كه بتوانیم بهترین شرایط را برای تیم ملی مهیا كنیم. مسافت پنج دقیقه‌ای كمپ تا ورزشگاه و ده دقیقه‌ای تا فرودگاه نیز یكی دیگر از شرایط مساعد این كمپ تمرینی است. به طور كلی این محل، امكانات تیم ملی برای اقامتی بیست تا یك ماهه را پیش از جام جهانی و حتی در حین برگزاری این رقابت‌ها به تیم ملی می‌دهد.

برانكو درباره‌ی احتمال طی مسافت‌های زیاد در خلال برگزاری رقابت‌های جام جهانی به خبرنگار ایسنا گفت: این دوره از رقابت‌ها بر خلاف سایر دوره‌های پیشین به صورتی جدید برگزار می‌شود بدین شكل كه هر یك از بازی‌های تیم‌ها در یكی از شهرهای میزبان برگزار خواهد شد. به همین دلیل ما باید برای هر دیدار به شهری دیگر سفر كنیم. اما بر اساس مقررات فیفا باید پیش از برگزاری آن بازی در شهر مورد نظر تیم‌ها اقامت داشته باشند.

ایوانكوویچ در ادامه‌ی گفت‌وگوی خود با ایسنا درباره‌ی دیدارهای دوستانه ی كشورمان در آبان ماه گفت: این كه تیم‌های ایران، توگو و پاراگوئه در تورنمنتی چهار جانبه شركت كنند یا دیدارها به صورتی دوستانه و مستقیم برگزار شود را باید از دبیر كل فدراسیون فوتبال پرسید اما با توجه به اعلام فدراسیون فوتبال، امكان حضور كرواسی در ایران وجود دارد.

سرمربی تیم ملی كشورمان زمان شروع تمرینات تیم ملی برای انجام دیدارهای دوستانه پیش رو را هفدهم آبان اعلام كرد.

ایوانكوویچ همچنین در پاسخ به این سوال كه آیا در سفر خود به اروپا با فدراسیون فوتبال كشوری برای انجام دیدار تداركاتی مذاكره كرده‌اید یا خیر گفت: من در این سفر تنها شرایط كمپ‌های تمرینی را بررسی كرده‌ام و بازی بایرن مونیخ و یوونتوس را مشاهده كرده‌ام. ضمن آن كه با علی كریمی به دلیل كمی وقت هیچ گونه صحبتی نداشتم و با فدراسیون‌های فوتبال كشورهای دیگر برای دیدارهای دوستانه مذاكره‌ای نكرده‌ام.

گزارشی ازکنفرانس مطبوعاتی برانکو ایوانکو ویچ