تبیان، دستیار زندگی
امروز دو انجمن معارف اسلامی و قرآن ، مشترکاً در قسمت انجمن ها فعالیت کردند که برنامه صبح ، طرح سؤالات مختلف از دانش آموزان بازدیدکننده سایت بود . که در این مورد حدود 30 جایزه به دانش آموزان اهداء شد . همچنین نشستی با عنوان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گردهمایی انجمن معارف اسلامی و قرآن در غرفه تبیان

امروز دو انجمن معارف اسلامی و قرآن ، مشترکاً در قسمت انجمن ها فعالیت کردند که برنامه صبح ، طرح سؤالات مختلف از دانش آموزان بازدیدکننده سایت بود . که در این مورد حدود 30 جایزه به دانش آموزان اهداء شد .

همچنین نشستی با عنوان انسان ، عرفان ، زندگی با حضور حجت الاسلام سید محمد کهنگی در ساعت 15 آغاز شد که با گذشت زمان جمعیت زیادی ، از موضوع مطرح شده استقبال کردند .بطوریکه پس از گذشت 2 ساعت در حالیکه درهای نمایشگاه در حال بسته شدن بود ، بالاجبار بحث خاتمه یافت و در پایان نشست با طرح سؤالاتی از محتوای همایش ، به تعداد 10 نفر از اعضا جوایز اهداء گردید .

نکته مهم در مورد این نشست ، صحبت های گرم و جذاب حجت الاسلام کهنگی بود که باعث شد در مدت کوتاهی تعداد زیادی از افراد بصورت ایستاده در بحث حضور پیدا کنند .

پس از بازگشایی نمایشگاه در ساعت 19 نیز بتدریج بر تعداد بازدید کنندگان افزوده می شد که برنامه انجمن برای این ساعت ، برگزاری مسابقه ای برای بیش از 200 نفر شرکت کننده بود که مسابقه فوق شامل 5 سؤال بود که نهایتاً به 15 نفر از شرکت کنندگان جوایز مختلفی اهدا شد .

و در پایان و پس از برگزاری مسابقه جذاب ، انجمن کار خود را به پایان رساند .