تبیان، دستیار زندگی
ممنون علی کریمی هستیم اما نمی توانیم هدیه اش را بپوشیم/ ما صدقه خور نیستیم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ممنون علی کریمی هستیم اما...

بخش ورزشی- فریده شجاعی: ممنون علی کریمی هستیم اما نمی توانیم هدیه اش را بپوشیم/ ما صدقه خور نیستیم .

فوتبال بانوان

کمیته بانوان فدراسیون فوتبال خبر تامین هزینه های تیم ملی توسط علی کریمی را تکذیب کرد.

فریده شجاعی در دو مصاحبه مختلف با خبرگزاری های فارس و ایسنا درباره مصاحبه امیرشقاقی از مربیان فوتبال بانوان و ادعای او در این باره که علی کریمی هزینه تیم ملی بانوان را می دهد گفت:«من  از این ادعا تعجب می کنم . وقتی خبر را خواندم  خیلی اعصابم بهم ریخت. در این باره خانم امیرشقاقی باید پاسخ دهد و فکر می کنم فدراسیون فوتبال باید با این مربی برخورد کند.»

علی کریمی همیشه به فوتبال بانوان توجه دارد. او لطف کرده ولی اقدامش به آن معنا نیست که ما نتوانستیم لباس تیم ملی را تامین کنیم.

او ادامه داد:« ما برای تیم جوانان هر امکاناتی را که نیاز بوده فراهم کردیم. این تیم را به اردوی تدارکاتی تایلند فرستادیم، 8 دست لباس دادیم، ساک و کوله پشتی و ... در اختیارشان گذاشتیم، 14-13 کارتن مواد غذایی به بنگلادش فرستادیم. ما بیشترین هزینه‌ها را کردیم. خیلی زشت است که عده ای بگویند فدراسیون فوتبال صدقه خور است.»

او درباره علی کریمی و کمکش به تیم ملی بانوان هم گفت:« علی کریمی همیشه به فوتبال بانوان توجه دارد. او لطف کرده ولی اقدامش به آن معنا نیست که ما نتوانستیم لباس تیم ملی را تامین کنیم. تیم ما به چیزی نیاز نداشته، کریمی به بازیکنان هدیه داده است. اسپانسر ما "لگیا" است. بنابراین، ما نمی‌توانیم لباس اهدایی کریمی را بپوشیم. امیر شقاقی این لباس را برای تمرین گرفته است.»

منبع: خبر آنلاین

تنظیم برای تبیان: ندا پاک نهاد

گروه جامعه و ارتباطات